[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had al een beetje spijt dat ik een aantal artikelen niet had besteld, dus ben erg content dat dit een vervolg krijgt, thanks CR

Is het wellicht mogelijk dat er dan ook andere tijdvakken/dagen beschikbaar komen om de nieuwe bestellingen op te halen ?

Laatst bewerkt:
Aan de hand van jou filmpjes heb ik aardig wat spul besteld. Jij verdient een een standbeeld en een vuurwerkpakket bij China red ;)

Aan de hand van jou filmpjes heb ik aardig wat spul besteld. Jij verdient een een standbeeld en een vuurwerkpakket bij China red ;)
Leuk om te horen! Krijg je zeker geen spijt van! Morgen ben ik zelf te vinden op het schietveld bij de demo. Ik zal zorgen dat er zondag weer een mooie Compilatie van de dag online komt!

Deze actie komt terug
Van 25 mei tot 1 juni
Aangevuld met alle nieuwe chinared producten
En de nieuwe poema
Ook voor freak prijzen

Jullie zijn straks verantwoordelijk voor een steiging van het aantal echtscheidingen he :p

In Mei nog zo'n actie?? Het wordt nu toch wel erg moeilijk om mij wederom in te gaan zitten houden.:rolleyes::p Iets met vakantiegeld etc.:D

Nog geen keuze kunnen maken kwa producten? Hierbij een Compilatie om je een handje te helpen
Misschien vind je het veel moeite maar zou tof zijn als jij ook een topic maakt in het count down gedeelte van het forum, ik vind je films van de CR producten erg mooi voor het straat gevoel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan