[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schitterende actie zo tussen alle negativiteit door. Heb de Bulldozer twee jaar terug gehad en die heeft echt indruk gemaakt. Gaat nu weer op de lijst!

Als Intratuin Almelo ook mee doet gaat de Bulldozer, net zoals iedereen hier op dit forum, en de I am Fan ook op mijn lijst ..

Klinkt goed, top cadeau voor VWC! Hoop dat de dealers hier meedoen. Afgelopen jaar voor het eerst CR en Poema gehad en dat beviel prima! De Obsessed staat al genoteerd!

Merk nooit gehad alle filmpje gezien.erg leuke dingen tussen wish list wordt lang.hopelijk omgeving zoetermeer

Uit betrouwbare bron kan ik melden dat Ed Raket Bergen op Zoom met deze actie mee gaat doen :)

Ik mag hopen dat de prijzen van CR die hij op de site heeft staan niet de prijzen worden die CR voor de freakactie gaat hanteren. Want zo spetterend zijn die nou ook weer niet :bonk:

Wat een geweldige actie! Gelukkig al jaren bekend met het vuurwerk van China Red. De laatste jaren dus ook weleens een product in de straat gezien en veel tijdens de demo van een winkelier hier in de regio. Ook afgelopen jaar behoorden een aantal China Red artikelen, waaronder de Crack Attack, Bulldozer, V-Master etc. tot de toppers van de demo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik voorlopig nog niet van plan was om vuurwerk te bestellen. Wou eigenlijk wachten tot november/begin december, maar dit zijn wel erg aantrekkelijke prijzen. Dus wellicht toch maar een bescheiden bestelling overwegen.

Super om te lezen. Ben positief verrast door veel producten van jullie de laatste jaren dus ik kan niet wachten om de rest te testen. De finale van de Bulldozer liet de hele straat juichen dus die komt er zeker weer (of 2 :wink:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan