Torrr
VWC lid
Van mij mag de eerste weekactie erop dames en heren van China red.
Startpost, lezen uhhh

Wanneer komt de actie live?
De exacte data volgen nog, maar het is gepland om eind februari de webshop open te gooien voor de kortingsactie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van mij mag de eerste weekactie erop dames en heren van China red.

Wanneer komt de actie live?
De exacte data volgen nog, maar het is gepland om eind februari de webshop open te gooien voor de kortingsactie.
Zijn ze in de omgeving van Tilburg verkrijgbaar, wil maximaal 30 km rijden.
je mag mij ook gewoon in consumptiebonnen betalen hoor hahahaLeuke actie van China Red! Zelf maak ik er geen gebruik van, aangezien het eind februari ook Vastenavend/Carnaval is... Anders had ik zeker uitgekeken naar Magic In The Air en de Bulldozer. Maar een top initiatief is het zeker.![]()
Bedankt voor je reactie, en je tijd. Maar dat verandert niets aan het feit dat ze van mij nu wel mogen beginnen. Dus ja ik weet dat ze eind februari de webshop open gooien. Maar het mag van mij open! Is het zo duidelijk voor je?Startpost, lezen uhhh![]()
Ik ben juist blij dat het pas eind februari is dan kan ik nu nog mooi even geld aan de kant zettenBedankt voor je reactie, en je tijd. Maar dat verandert niets aan het feit dat ze van mij nu wel mogen beginnen. Dus ja ik weet dat ze eind februari de webshop open gooien. Maar het mag van mij open! Is het zo duidelijk voor je?
Dat is al mislukt....in mijn geval. Gelukkig is outlet nog dicht anders was de schade al weer groter geweestIk ben juist blij dat het pas eind februari is dan kan ik nu nog mooi even geld aan de kant zetten![]()

Hier ook al de eerst aankopen gedaan. Maar kan nu nog mooi proberen een maand geld weg te zetten.Dat is al mislukt....in mijn geval. Gelukkig is outlet nog dicht anders was de schade al weer groter geweest![]()
Bedankt voor je reactie, en je tijd. Maar dat verandert niets aan het feit dat ze van mij nu wel mogen beginnen. Dus ja ik weet dat ze eind februari de webshop open gooien. Maar het mag van mij open! Is het zo duidelijk voor je?

Kunnen voorraad ook op centrale magazijn aansluiten hè, meeste volle kartonnen gaan in jan/febr toch terug.
Zou k#t zijn want dan is de freakactie afhankelijk van lokale voorraad. Lijkt me voor een centrale freakactie ook een stuk ingewikkelder om daar rekening mee te houden.Dacht dat China Red geen centraal magazijn heeft, omdat het meer een inkooporganisatie van verschillende winkeliers is, in plaats van een importeur.