[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top dit, hopelijk in de kop van Noord-Holland ook een winkel die meedoet. I.p.v. begin januari gelijk beginnen met bestellen heb ik me voorgenomen om eerst even rustig af te wachten wat er qua acties allemaal aankomt. Dat loont zeker dus:thumbup:

Eindelijk een freakactie binnen een straal van 10 km van me woonplaats. Dat wordt een kort ritje voor veel korting! Nice

Geweldige actie zeg. Het vuurwerk van CR is al scherp geprijsd, maar met deze actie wordt het helemaal aantrekkelijk. Ontzettend bedakt CR dat jullie hier een geweldige actie maken voor iedereen.

Mistral potje voor 5 ook niet verkeerd. Redelijk harde burst en mooie uitwerkingen. Intratuin moet meedoen... daar zitten veel CR dealers volgens mij. Dus Koningsdal ook hoop ik..

Hopelijk doet Intratuin ook mee!
Had me eigenlijk voorgenomen om even te wachten met bestellen, maar met dit soort acties gaat dat niet lukken :D

Eindelijk een leverancier die begrijpt dat er nu ook al geld te verdienen valt aan ons, vind dit een hele slimme zet, top.:applause:

Wat aardig, China Red, dank! Dan ga ik mij maar eens even verdiepen in de boxen en cakes van jullie en duimen dat West meedoet, dan gaat er misschien eens wat meer dan een van jullie unieke fanshape cakes in mijn collectie komen :)

Wat aardig, China Red, dank! Dan ga ik mij maar eens even verdiepen in de boxen en cakes van jullie en duimen dat West meedoet, dan gaat er misschien eens wat meer dan een van jullie unieke fanshape cakes in mijn collectie komen :)

Hoop ik ook want bij west vuurwerk moest je de volle pond betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan