[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Katan Specials

Katan Specials

Ik had al eerder gevraagd om de Katan specials. Ze hebben antwoord gegeven dat ze Katan niet verkopen en ook niet gaan doen. Je zult ze dus ergens anders moeten aanschaffen.

Wat fijn dat het goed gaat met jullie. Nou ik ben benieuwd naar al jullie nieuwe producten

Roman is er al niet meer. Je was me net voor. Exclusieve star 214sh voor 37 meegepakt! En de breda finest voor 70. Film ziet er super uit! En de crackling wave.

Weco SPLITTING RED
Fireworks for all MAXIMUS
Wolf RAINBOW

Wanneer je bovenstaande zou kunnen krijgen dan wil ik hiervoor (samen met de Noi-z) wel een ritje naar Breda voor maken. :)

Thnx voor alle voorgestelde producten. Enkelen komen zeker terug in het assortiment. Inmiddels zijn een aantal producten terugkomen in het assortiment, vele cakeboxen en cakes. Dus neem zeker een kijkje! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx voor alle voorgestelde producten. Enkelen komen zeker terug in het assortiment. Inmiddels zijn een aantal producten terugkomen in het assortiment, vele cakeboxen en cakes. Dus neem zeker een kijkje! :)

Extra voordeel tot 15 juli in de outlet van BredaVuurwerk www.bredavuurwerk.nl

Moscow Glory (500 gram 30 mm) van € 34,50 voor 15,99
Divine € 12,50 voor € 3,25
Familie Special van € 79,99 voor € 39,99
Mega Mine van € 16,50 voor €6,50
Ghostbuster Compound van € 139,99 voor € 99,99
Limited Edition 3 van 89,99 voor 54,90
De laatste Final Countdowns voor € 73,99
En zo staan er nog veel meer boxen in onze outlet zoals The Branco, Evo Bomber, primal instict, golden medals! Dus bekijk snel onze outlet op www.bredavuurwerk.nl

Bekijk bijlage 54352
W-Shape Dominator van € 129,99 nu tijdelijk voor € 79,99

Naast het grote geweld zijn wij altijd opzoek naar leuke en fonteinen tegen een betaalbare prijs! De Lotus Flower van Broekhoff is een perfect voorbeeld hiervan. De adviesverkoopprijs van 34,99 vinden wij veel te hoog, dus na wat telefoontjes met Broekhoff kunnen we 'm aanbieden voor een leuke en betaalbare prijs.
Bekijk bijlage 54354
Van € 35,00 voor € 14,50

Voor alle fluitfreaks hebben wij nog een lading Thundertronixen op de kop getikt!
Bekijk bijlage 54355
Van € 44,50 voor 19,99

Om onze enige echte Crackling Wave goed te introduceren bieden wij 'm jou spotgoedkoop aan! Waar koop je nu een crackling chrysantium waaier voor minder dan 2 tientjes?
Bekijk bijlage 54356
Normale verkoopprijs € 35,00! Introductie freakprijs € 17,50
Maar er is meer voor de echte kraak-koning! Wil je een dikke cracklingfinale? Schaf dan een vol karton aan (6 stuks) voor 97,50! Wil je een of meerdere kartonnen, plaats dan 6, 12 of 18 stuks in je winkelwagentje! De korting wordt automatisch voor je mindering gebracht.

Scherp! Zelfde item, maar wij hebben 'm met een mooier label! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan