Spring_thunder
VWC lid
Volgens de site zouden er 5 artikelen van Pangu in het cakeboxen en compound assortiment zitten,maar ik.kan ze nergens vinden.
Komen deze nog?
Komen deze nog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geweldige webshop is het geworden zeg. Heb vierkante ogen gekregen haha. De offerte is opgestuurd, ben benieuwd!
Gaan de Magnum-prijzen stijgen zodra de actieweek van Magnum afgelopen is? Of staan jullie prijzen daar los van?
Volgens de site zouden er 5 artikelen van Pangu in het cakeboxen en compound assortiment zitten,maar ik.kan ze nergens vinden.
Komen deze nog?
Iets klopt nog niet in de weergave. Willen jullie graag de nieuwe pangu, items? En zo ja, welke?
Niet te geloven. Wat een assortiment. Heb toch weer een bestelling gedaan hoor.
Vraagje, hoeveel kruit zit er in het breda buurt assortiment en hoeveel mm is deze.
Een Vuurwerkbreda drive.....vuurwerk word in je kofferbak gegooid en je krijgt er een kop koffie bij to go..hahahahaNa een reeds bestellingen te hebben gevraagd, vraag ik me af bij een eventuele nieuwe lockdown. Hoe en wat te doen met ophalen? Is hier over nagedacht?
Vooralsnog zou het vooral speculeren zijn wat betreft de maatregelen. Er is vrij weinig zicht op wat er wel en niet mogelijk zal zijn tegen eind december. Vanzelfsprekend wordt er vanuit Bredavuurwerk wel gekeken naar verschillende oplossingen en scenarios heb ik begrepen.
Heb ik ook alle vertrouwen in. Vorig jaar was alles ook strak georganiseerd en ze hebben beste veel ruimte daar.
Ik zou me daar niet te druk om maken. Zelfs tijdens de 'intelligente lockdown' waren alle meubelboulevards en andere winkels gewoon open. Dus mocht het er weer van komen dan is er vast een gepaste oplossing vanuit Breda Vuurwerk! Een drive-thru zou bijvoorbeeld zeker tof zijn!Na een reeds bestellingen te hebben gevraagd, vraag ik me af bij een eventuele nieuwe lockdown. Hoe en wat te doen met ophalen? Is hier over nagedacht?