[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de site zouden er 5 artikelen van Pangu in het cakeboxen en compound assortiment zitten,maar ik.kan ze nergens vinden.

Komen deze nog?

Gaan de Magnum-prijzen stijgen zodra de actieweek van Magnum afgelopen is? Of staan jullie prijzen daar los van?

Wij knallen wel nog even door hoor! :) Ergens in oktober, stijgen sommige prijzen met een paar euro. In november gebeurd dat weer. Prijsstijgingen waar we zelf voor kiezen communiceren we vroegtijdig.

Volgens de site zouden er 5 artikelen van Pangu in het cakeboxen en compound assortiment zitten,maar ik.kan ze nergens vinden.

Komen deze nog?

Iets klopt nog niet in de weergave. Willen jullie graag de nieuwe pangu, items? En zo ja, welke?

en niet te vergeten thnx aan iedereen voor de complimenten, het vertrouwen in onze winkel/webshop en de orders die we tot nu hebben ontvangen

Niet te geloven. Wat een assortiment. Heb toch weer een bestelling gedaan hoor.
Vraagje, hoeveel kruit zit er in het breda buurt assortiment en hoeveel mm is deze.

Ik had verleden jaar iets te snel mijn "kruit verschoten"maar dit jaar hoop ik een paar leuke aanbiedingen mee te pakken. Al iets bekend voor dit weekend bijv.?

Na een reeds bestellingen te hebben gevraagd, vraag ik me af bij een eventuele nieuwe lockdown. Hoe en wat te doen met ophalen? Is hier over nagedacht?

Laatst bewerkt:
Na een reeds bestellingen te hebben gevraagd, vraag ik me af bij een eventuele nieuwe lockdown. Hoe en wat te doen met ophalen? Is hier over nagedacht?
Een Vuurwerkbreda drive.....vuurwerk word in je kofferbak gegooid en je krijgt er een kop koffie bij to go..hahahaha

Haha dat zou wat zijn. Niet dat opeens iedereen binnen moet blijven en alleen de supermarkten open gaan bewijze van. Dan een drive zou een oplossing zijn, want zoals het nu gaat zou het wel eens lastig worden

Breda Vuurwerk kennende zal er vast een goede oplossing gevonden worden. Ik vermoed gezellige partytentjes buiten met warme versnaperingen...

Vooralsnog zou het vooral speculeren zijn wat betreft de maatregelen. Er is vrij weinig zicht op wat er wel en niet mogelijk zal zijn tegen eind december. Vanzelfsprekend wordt er vanuit Bredavuurwerk wel gekeken naar verschillende oplossingen en scenarios heb ik begrepen.

Ach de afhaaldagen zijn toch pas over een kleine drie maanden. Wie weet hoe het er dan allemaal aan toe gaat. Beetje positief blijven, ik maak me er in ieder geval niet druk over.

Vooralsnog zou het vooral speculeren zijn wat betreft de maatregelen. Er is vrij weinig zicht op wat er wel en niet mogelijk zal zijn tegen eind december. Vanzelfsprekend wordt er vanuit Bredavuurwerk wel gekeken naar verschillende oplossingen en scenarios heb ik begrepen.

Heb ik ook alle vertrouwen in. Vorig jaar was alles ook strak georganiseerd en ze hebben beste veel ruimte daar.

Heb ik ook alle vertrouwen in. Vorig jaar was alles ook strak georganiseerd en ze hebben beste veel ruimte daar.

Ik denk inderdaad in een worst case scenario dat vuurwerkbreda daar een geschikte locatie voor heeft om alles gescheiden te houden.
Dat komt echt wel goed daar!

Ik zou me daar niet te druk om maken. Zelfs tijdens de 'intelligente lockdown' waren alle meubelboulevards en andere winkels gewoon open. Dus mocht het er weer van komen dan is er vast een gepaste oplossing vanuit Breda Vuurwerk! Een drive-thru zou bijvoorbeeld zeker tof zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan