[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Heb zou alleen jammer zijn als...en daarom mijn vraag. Bredavuurwerk zegt zelf, Indien wordt besloten dat winkel dicht moeten of er een lockdown komt, zullen we niet restitueren, maar schuift uw bestelling door naar het volgende jaar.

Heren van Breda, de Leider Spielerei staat nog op de adviesprijs.
Aangepast! :)

Gaan jullie van Eurostar de Crazy Bang - At Once ook verkopen?

We sluiten niet uit dat Eurostar binnenkort wordt aangevuld.

Een Vuurwerkbreda drive.....vuurwerk word in je kofferbak gegooid en je krijgt er een kop koffie bij to go..hahahaha

Geen slecht idee! ;)

Na een reeds bestellingen te hebben gevraagd, vraag ik me af bij een eventuele nieuwe lockdown. Hoe en wat te doen met ophalen? Is hier over nagedacht?

Zeker! We hebben het draaiboek klaar liggen voor verschillende scenario's. Wat de situatie dan ook is, wij richting onze winkel in conform de richtlijnen.

Ik had verleden jaar iets te snel mijn "kruit verschoten"maar dit jaar hoop ik een paar leuke aanbiedingen mee te pakken. Al iets bekend voor dit weekend bijv.?

We starten met de openingsaanbieding. Die loopt tot 6 oktober. Daarna komen er vast wel weer nieuwe tijdelijke acties. :)

Kunnen we binnenkort ook filmpjes verwachten van de VWB artikelen?

Zeker! De eerst twee staan live

Ignite the Sky - 100 shots / 30 mm / Compound
Van € 124,99 nu voor € 74,99 (tot 10 oktober)

Crackling Wave - 36 shots / 25 mm / w-shape
Van € 39,99 nu voor € 17,50 (tot 10 oktober)

Is de triple x dezelfde versie als bij valk vuurwerk?
Dus met of zonder de red ghost effecten
Dus de 2019 of 2020 versie?

Laatst bewerkt:

Je kan dr vanuit gaan dat het de 2020 versie is aangezien ze de triple x vorig jaar niet in het assortiment hadden.

Dat weet ik niet zeker! Maar op basis van de een filmpje van de 2019 versie hebben wij 'm ingekocht!

Welke versie het is, voor deze prijs zit je altijd goed toch? :)

Dat wel, maar ik zou wel het liefst de 2019 versie hebben, ik heb al zoveel met ghost effect..

Zolang ze nog niet in de bunker staan, is het voor ons niet te zeggen welk jaartal we binnen krijgen. Soms wordt er bij een importeur niet altijd even goed aan fifo (first in first out) gedaan. Gelukkig maakt dat voor vuurwerk niet heel veel uit. Vaak is het beter als het zelfs een jaartje heeft staan drogen.

Kan je ook aan de Oman van Vulcan komen?
We hebben 'm nu niet opgenomen, maar bij serieuze interesse kopen we er wel wat in hoor.

Poeh die ignite the sky ziet er erg goed uit, offerte is er alleen al uit. Is het nog mogelijk om producten toe te voegen aan de offerte nadat deze beantwoord is door jullie?

Poeh die ignite the sky ziet er erg goed uit, offerte is er alleen al uit. Is het nog mogelijk om producten toe te voegen aan de offerte nadat deze beantwoord is door jullie?

We starten volgende week donderdag met het verwerken van de offertes, dus stuur gerust een gecorrigeerde versie.

Jullie hadden de W shape dominator toch in het assortiment staan? Of ben ik gek? Ik zie 'm nu nml niet meer staan.

Hey Bredavuurwerk,

Bedankt voor de leuke acties weer.
Even een vraagje. Krijgen jullie de volgende producten nog binnen ?

- Spinner to white blink van broekhoff (pyroshow)
- Neon green peony van broekhoff (pyroshow) ( kom niet verder dan 2 stuks op jullie site )

- 1 van de waaiers van Eurostar ( Thunderstorm, Crackling Thunderstorm of de nieuwe variant whistle thunderstorm ? )

Heb net wat filmpjes van de Fireworks Specials gezien en als de nieuwkomers presteren zoals op de film dan wil ik die dit jaar wel in mijn straat hebben staan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan