[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er komen nog wel wat blokken hoor maak je daar maar niet druk om, en wat betreft de bestellingen van de folder, de vwpd heeft een eigen afhaalpunt bij de winkel, dus de folder bestellingen worden op een ander gedeelte van de winkel uitgeleverd ( en die bestellingen gaan ook via de valk site niet via vwpd).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik hou het in de gaten, reden is dat mijn ik de bestelling vanaf folder wil combineren met bestelling vanaf vuurwerkperdoos... twee keer 150 km rijden is geen optie.

Ik hou het in de gaten, reden is dat mijn ik de bestelling vanaf folder wil combineren met bestelling vanaf vuurwerkperdoos... twee keer 150 km rijden is geen optie.

Goeden morgen

Dat is logisch, wat je dan kan doen is je bestelling bij vwpd plaatsen en zodra de reguliere valk site open gaat de bestelling die je daar plaatst kwa afhaaltijd aanpassen aan je vwpd bestelling

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zie dat een en ander toegevoegd is. Sta op het punt wat te bestellen maar nog steeds maar één mogelijkheid om af te halen helaas. Toch balen dat de blokken in september al vol zitten..

Zat vanavond al te wachten totdat ik nog een karton big 19 voor de 28ste kan ophalen! Maar helaas nog steeds 1 afhaal moment!

Ja had de prijzen ergens anders gevolgd van de tournament box en moest toch wel 2 keer slikken toen ik deze zag, maar het is niet anders

Laatst bewerkt:
verdorie zeg, kan alleen nog steeds maar de 31ste aan vinken als ophaal moment..... jammer ik laat dan nu echt valk dit jaar aan mij voorbij gaan.... traditie na 6 jaar verbroken.

verdorie zeg, kan alleen nog steeds maar de 31ste aan vinken als ophaal moment..... jammer ik laat dan nu echt valk dit jaar aan mij voorbij gaan.... traditie na 6 jaar verbroken.

Bij mij ook, heb inmiddels al ergens anders een bestelling gedaan.

ja ik ben er bang voor dat ik het ook moet gaan doen.... heel vreemd dit, nog nooit in de jaren meegemaakt.

Nee klopt, vorig jaar heb ik zelfs in oktober besteld en kon toen nog gewoon de 28e/29e ophalen.. Ik denk meer dat het door het systeem zelf komt. Dat ze maar een ''X'' aantal bestellingen per ophaal blok kunnen doen en als 1 klant bijvoorbeeld al 10 of meer bestellingen heeft dan ziet hij dat als losse bestellingen in plaats van 1 klant.

Maar goed,het blijft jammer want het is een top assortiment met top prijzen!

Nee klopt, vorig jaar heb ik zelfs in oktober besteld en kon toen nog gewoon de 28e/29e ophalen.. Ik denk meer dat het door het systeem zelf komt. Dat ze maar een ''X'' aantal bestellingen per ophaal blok kunnen doen en als 1 klant bijvoorbeeld al 10 of meer bestellingen heeft dan ziet hij dat als losse bestellingen in plaats van 1 klant.

Maar goed,het blijft jammer want het is een top assortiment met top prijzen!

Goedenavond

Het heeft echt niks met het systeem te maken, dit komt puur omdat er vanaf het begin van dit jaar al zo veel bestellingen zijn gekomen dat de blokken op een gegeven moment simpelweg echt vol zitten.
Daar kunnen wij ook niks aan doen helaas, we kijken en doen wat we kunnen maar logistiek moet het voor ons ook allemaal haalbaar zijn wij hopen dat jullie dit ook snappen, wij hebben er ook niks aan als we jullie bestellingen niet uit kunnen leveren als de producten daardoor niet op voorraad zijn .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Als je al een bestelling hebt staan op de 28ste en ik bestel er nu nog wat dingen bij.
Gaat dat dan goed komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan