[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duimen dat die er komt, wat een topbak is dat toch staat zeker op t lijstje

Goedemiddag bij deze kan ik jullie melden dat de tournament box wederom op de site komt voor de verkoop .
Verder kan ik jullie vast mee geven dat wij maandag het grootste gedeelte van de ( nieuwe) producten toegaan voegen op de site ( we hebben maandag avond nog 1 demo af te gaan van evolution ) dus daarna zal alles op de site staan.
Dus vanaf maandag is er een update op de site.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Kunnen de eventuele bestellingen vanaf nu nog alleen maar 31 December nog opgehaald worden, Zou het graag 28 December willen ophalen. Alleen die datum is niet meer beschikbaar?

Kunnen de eventuele bestellingen vanaf nu nog alleen maar 31 December nog opgehaald worden, Zou het graag 28 December willen ophalen. Alleen die datum is niet meer beschikbaar?

dat is helaas voor mij een reden om het na 6 trouwe jaren elders te bestellen, ik zou waarschijnlijk wel te laat zijn geweest voor vuurwerkperdoos.nl.... ik doen normaliter altijd in September en dan kan ik nog gewoon ophaaldatum bepalen..... best jammer

Heb eventueel nog wel een kleine bestelling staan. Die de 28e opgehaald mag worden tussen 6 en 6.30 uur.

De black thunder 100 SH. a € 40,-
+ valk prof 40 sh. € 20,-

Die mogen weg voor € 50,-
Pm maar voor interesse.

zit met zelfde probleem maar als nieuwe producten werde toegevoed kwamen nieuwe datum vrij dus wacht elke ag ook af zal wel van week woorde hoop dat lukt want 30 en 31 aan werk kan aleen 28 pff

Zat ook met hetzelfde,ook graag voor de 28e wat willen bestellen,nu maar ergens anders gedaan..

Goedenavond freaks

Zoals het er nu uit ziet gaat morgen de site geüpdate worden met alle nieuwe producten zodra dit het geval is zullen er nog wat blok uren vrij gaan komen op zowel de 28 als op de 30 december dus niet getreurd wacht even de update af en dan komt alles goed MITS je dan op tijd bent met bestellen uiteraard.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Krijgen we hier een bericht van morgen wanneer die extra tijdblokken geopend zijn? Hoelaat zal dit ongeveer zijn morgen avond? Alvast vriendelijk bedankt!

Probleem is dat ik mijn bestelling dan klaar heb alles uit hebt gezocht en dan bij afrekenen erachter kom dat de afhaalblokken vol zitten die mij passen en dat al in september.... hoe gaan ze dat dan doen als de folders uit zijn en dan mensen gaan bestellen?

Probleem is dat ik mijn bestelling dan klaar heb alles uit hebt gezocht en dan bij afrekenen erachter kom dat de afhaalblokken vol zitten die mij passen en dat al in september.... hoe gaan ze dat dan doen als de folders uit zijn en dan mensen gaan bestellen?

Er komen nog wel wat blokken hoor maak je daar maar niet druk om, en wat betreft de bestellingen van de folder, de vwpd heeft een eigen afhaalpunt bij de winkel, dus de folder bestellingen worden op een ander gedeelte van de winkel uitgeleverd ( en die bestellingen gaan ook via de valk site niet via vwpd).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan