ddfirework
VWC lid
kan voor 28.
Adresje voor jou, kan je alles voor “bijna” niks halen: Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel.
Wel naar het juiste gedeelte gaan, één of ander bos ofzo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kan voor 28.
Ik ben het ermee eens dat het een beetje gek is om te zeggen dat iets nog goedkoper kan of dat de acties niet goed zijn.
Maar ben ik de enige die vind dat we nu wel een beetje doorslaan in het bashen van iemand?
Zouden we in reallife precies zo reageren? Mag het ook zo zijn dat iemand gewoon een keer een slip of the tongue heeft en dat we dan gewoon weer verder gaan?
Just my thoughts....
Chemical Box
Van €79,99 Deze week in de actie voor €37,50!!
![]()
Mag zeker, maar in elk topic waar hij reageerd doet hij zo vreselijk irritant, blijft maar doorzeuren, etc etc. Zoals reeds aangegeven doet hij ook mij denken aan een oude bekende van vorig jaar. Deze persoon is geen eens een liefhebber joh, en jij gaat het dan opnemen voor hem?Ik ben het ermee eens dat het een beetje gek is om te zeggen dat iets nog goedkoper kan of dat de acties niet goed zijn.
Maar ben ik de enige die vind dat we nu wel een beetje doorslaan in het bashen van iemand?
Zouden we in reallife precies zo reageren? Mag het ook zo zijn dat iemand gewoon een keer een slip of the tongue heeft en dat we dan gewoon weer verder gaan?
Just my thoughts....
Mag zeker, maar in elk topic waar hij reageerd doet hij zo vreselijk irritant, blijft maar doorzeuren, etc etc. Zoals reeds aangegeven doet hij ook mij denken aan een oude bekende van vorig jaar. Deze persoon is geen eens een liefhebber joh, en jij gaat het dan opnemen voor hem?![]()
ik neem het niet perse op voor hem. Ik wijs op het naar beneden branden van iemand en daar houd ik niet perse van. Dat geeft alleen maar meer negativiteit. Vandaar.
greetzzz
Ja is die chemical box echt zo goed?.. Vind de straatvideo's niet echt overweldigend ofzo. Voor de prijs prima, maar tempo is wat traag en vind de uitwerkingen niet echt groot eerlijk gezegd. Zit wel hard te twijfelen omdat de prijs nu goed is, maar ik ben bang dat hij teleur gaat stellen. Iemand die mij over de streep kan trekken d.m.v. ervaringen met deze box?
We zijn over twee weken weer op kantoor, dan gaan we hier even naar kijken!
^Lars
Deze week geen nieuwe week acties?��
Boven jou bericht het antwoord![]()
Deze week geen nieuwe week acties?��
Komt de Psycho Box van Mania misschien nog terug? Ik heb namelijk spijt dat ik deze box nog nooit gehad heb!