[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Secret Salute had ik al 4x besteld, maar daar hoort natuurlijk ook de Finale versie bij. 2x besteld! En voor die prijs ook de Gold Strike maar geprobeerd :)

Wauw, echt mooie acties hoor! Ben een beetje jaloers dat ik in het zuiden des lands woon, en het te ver vind om zo ver te rijden. Mooie kansen voor mensen in de buurt.

We hebben inmiddels een nieuwe weekactie online gezet!

En deze week toch wel een heel speciaal nieuw artikel in de actie! :D

De huidige weekactie geldt tot aankomende vrijdag 8:00 uur!

Nog niks uit de weekactie besteld? Wees er dan snel bij! :D

Helaas zal er door de drukte op andere vlakken aankomende vrijdag geen nieuwe weekactie verschijnen! :wink: Dit schuiven we een weekje door!

^Lars

Ik ben benieuwd! Misschien is de Ghost protocol wel een leuke cake voor in de actie. Een cake waar je weinig van hoort, maar mij afgelopen jaar absoluut niet tegenviel.

Ik ben benieuwd! Misschien is de Ghost protocol wel een leuke cake voor in de actie. Een cake waar je weinig van hoort, maar mij afgelopen jaar absoluut niet tegenviel.

Dat werkt blijkbaar wel, iets voorstellen voor in de week actie...��. Dus bij deze ook maar een poging: de Red Maroon zou ook wel leuk zijn voor in de week actie...��

Dat werkt blijkbaar wel, iets voorstellen voor in de week actie...��. Dus bij deze ook maar een poging: de Red Maroon zou ook wel leuk zijn voor in de week actie...��

Klopt inderdaad. Klantvriendelijk als ze zijn :applause:

Over klantvriendelijk gesproken. Is het mogelijk dat jullie The Rave box van vuurwerktotaal in de freakactie opnemen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan