[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het ermee eens dat het een beetje gek is om te zeggen dat iets nog goedkoper kan of dat de acties niet goed zijn.
Maar ben ik de enige die vind dat we nu wel een beetje doorslaan in het bashen van iemand?
Zouden we in reallife precies zo reageren? Mag het ook zo zijn dat iemand gewoon een keer een slip of the tongue heeft en dat we dan gewoon weer verder gaan?
Just my thoughts....

Ik ben het ermee eens dat het een beetje gek is om te zeggen dat iets nog goedkoper kan of dat de acties niet goed zijn.
Maar ben ik de enige die vind dat we nu wel een beetje doorslaan in het bashen van iemand?
Zouden we in reallife precies zo reageren? Mag het ook zo zijn dat iemand gewoon een keer een slip of the tongue heeft en dat we dan gewoon weer verder gaan?
Just my thoughts....

Idd, punt is wel gemaakt. Nu weer gezellig doen met elkaar.

Chemical Box

Van €79,99 Deze week in de actie voor €37,50!!

2909201716242911082016153559chemicalboxvuurwerk.pn  g

Prachtige box zeg, en voor dat geld! Zou er zo een paar willen bestellen, maar Haulerwijk is 160km van mij vandaan. Meer mensen met dat "probleempje'? Ben zomaar de hele dag onderweg dan :yes:

Just my thoughts....
Mag zeker, maar in elk topic waar hij reageerd doet hij zo vreselijk irritant, blijft maar doorzeuren, etc etc. Zoals reeds aangegeven doet hij ook mij denken aan een oude bekende van vorig jaar. Deze persoon is geen eens een liefhebber joh, en jij gaat het dan opnemen voor hem? :no:

Die gast zit hier gewoon de boel express op te naaien.. vooral niet op reageren meer verder. Vuurwerk Outlet ga zo door :thumbsup:

Ja is die chemical box echt zo goed?.. Vind de straatvideo's niet echt overweldigend ofzo. Voor de prijs prima, maar tempo is wat traag en vind de uitwerkingen niet echt groot eerlijk gezegd. Zit wel hard te twijfelen omdat de prijs nu goed is, maar ik ben bang dat hij teleur gaat stellen. Iemand die mij over de streep kan trekken d.m.v. ervaringen met deze box?

Mag zeker, maar in elk topic waar hij reageerd doet hij zo vreselijk irritant, blijft maar doorzeuren, etc etc. Zoals reeds aangegeven doet hij ook mij denken aan een oude bekende van vorig jaar. Deze persoon is geen eens een liefhebber joh, en jij gaat het dan opnemen voor hem? :no:

ik neem het niet perse op voor hem. Ik wijs op het naar beneden branden van iemand en daar houd ik niet perse van. Dat geeft alleen maar meer negativiteit. Vandaar.
greetzzz

ik neem het niet perse op voor hem. Ik wijs op het naar beneden branden van iemand en daar houd ik niet perse van. Dat geeft alleen maar meer negativiteit. Vandaar.
greetzzz

Vanuit mijn kant geen haat hoor, het was gewoon een grapje. Maar laten we weer over de actie's praten! Die zoals altijd top zijn.

Vuurwerk winkels zijn ondernemers. Geen Liefdadigheidsinstellingen. Zonder winst zouden ze niet verkopen.
Dat het ondernemers zijn betekent dat ze zelf bepalen wat iets kost. Ook betekent dit dat iedereen het recht heeft ze scherp te houden en/of kritiek te leveren op de prijzen of bedrijfsvoering.
Al die winkels worden hier aanbeden. En tof natuurlijk dat ze hier adverteren en freaks andere prijzen aanbieden, maar het zijn gewoon ondernemers. Kom nou.

Ja is die chemical box echt zo goed?.. Vind de straatvideo's niet echt overweldigend ofzo. Voor de prijs prima, maar tempo is wat traag en vind de uitwerkingen niet echt groot eerlijk gezegd. Zit wel hard te twijfelen omdat de prijs nu goed is, maar ik ben bang dat hij teleur gaat stellen. Iemand die mij over de streep kan trekken d.m.v. ervaringen met deze box?

Heb hem zelf ook nog niet gehad, maar de films hebben mij wel overtuigd. Vind die eerste cake echt heel sierlijk. Wel iets mindere spreiding misschien, maar daardoor geeft cake 2 dan ook weer iets extra's door de dikkere bursts en spreiding. Hier staat ie in de straat einde van het jaar. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan