[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al enig idee wanneer de openings acties plaats gaan maken voor de super scherpe weekdeals?

Nog maar een vraag. Ik zag dat jullie wachten met de vuurpijlen aan te bieden vanwege onzekerheid betreft een eventueel verbod. Nu zie ik wel al wat pijlen staan in Rhoden, kunnen wij de pijlen dan ook snel verwachten in Haulerwijk?

Thanks alvast.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar :)

Weer 38 artikelen toegevoegd aan de webshop. Deze vullen wij gedurende te hele week bij.

Volgende week vrijdag eindigt de openings-actie en zullen wij weer beginnen met de super scherpe week acties.;)

Top ben benieuwd naar de nieuwe artikelen, zag nu nog niks staan maar we houden het in de gaten!

Edit: Zie al wat VWT voorbij komen was weer te vroeg.. :)!

Na 1 seconde nadenken direct een aanvulling op m’n al eerdere bestelling van januari gedaan:

3x White Red Rebel
3x The Bullet
2x One Loud Cloud

Van welk productiejaar is de White Red Rebel trouwens?

Na 1 seconde nadenken direct een aanvulling op m’n al eerdere bestelling van januari gedaan:

3x White Red Rebel
3x The Bullet
2x One Loud Cloud

Van welk productiejaar is de White Red Rebel trouwens?

Vond die one loudd cloud maar tegenvallen

Ik heb al deze 3 producten nog nooit zelf gehad, maar op de straatfilmpjes hier zag het er niet eens slecht uit moet ik zeggen, dus wil er wel 2 proberen en op een leuke manier verwerken in een 18:00 showtje :) Wie niet waagt...

En ik zit al 2 jaar te twijfelen om die One Loud Cloud te nemen, dus nu gewoon maar eens gedaan.

Vond die one loudd cloud maar tegenvallen

Geen geluk om mijn groen thema te vullen. Eerst al de delicious thunder die blijkbaar sinds 2016 een red in plaats van een green tail heeft. En nu wordt de ghost protocol ook al voor mijn neus weg gesnaaid :cry:

Geen geluk om mijn groen thema te vullen. Eerst al de delicious thunder die blijkbaar sinds 2016 een red in plaats van een green tail heeft. En nu wordt de ghost protocol ook al voor mijn neus weg gesnaaid :cry:

De ghost protocol staat bij mij nog gewoon op de site.

als je het product opent, dan lukt het bestellen niet. Maar als je gewoon vanaf het overzicht bestel gaat het goed ( daar sttaat rechtsonder ook een winkelmandje bij de minifoto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan