[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dacht dat ze 3 hoofdlocaties hadden, vierhuizen/groning/haulerwijk en daarnaast nog wat samenwerkings verbanden.

Er is nu ook een locatie in drachten bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik dacht dat ze 3 hoofdlocaties hadden, vierhuizen/groning/haulerwijk en daarnaast nog wat samenwerkings verbanden.

Er is nu ook een locatie in drachten bijvoorbeeld.

Vuurwerkoutlet bestaat uit 5 winkels Roden( het eerste winkeltje) Groningen, haulerwijk, vierhuizen en Assen. Drachten is een french size onderbening dus die draagt alleen de naam vuurwerklandoutlet.

Vuurwerkoutlet bestaat uit 5 winkels Roden( het eerste winkeltje) Groningen, haulerwijk, vierhuizen en Assen. Drachten is een french size onderbening dus die draagt alleen de naam vuurwerklandoutlet.

oh ja assen zit er ook nog 1, dacht dat roden net zoiets als drachten was, de naam maar iets andere invulling.

'Spelregels' Freakactie 2019

Gezien de drukte van de freakactie vorige jaar hebben we voor dit jaar een aantal ‘spelregels’ opgesteld. We willen alles zo gestroomlijnd mogelijk houden zowel voor ons zelf als voor jullie tijdens het afhalen
Op deze manier hebben jullie vuurwerk voor ramprijzen en is het voor ons prettig werken met de freakactie! :D

We hanteren dit jaar onderstaande ‘spelregels’

- Producten ruilen is niet mogelijk
- Wij kunnen helaas geen jaartallen garanderen
- Het tijdvak van de eerste bestelling is leidend voor de rest van de bestellingen!
- Er kan niet afgeweken worden van de vastgestelde liefhebber afhaalmomenten
- Het verplaatsen van orders naar andere locaties is niet mogelijk, de order dient op de bestelde locatie afgehaald te worden

Tevens hebben we besloten om voortaan onder het account Vuurwerk Outlet weer te gaan posten, dit account zal door Sven, John en Lars beheert worden, ieder neemt een winkel voor zich zodat we iedereen zo goed mogelijk kunnen helpen.

Mannen zoals is bovenstaande bericht te lezen is zullen we onder het Vuurwerk Outlet account gaan reageren op jullie vragen, ik zal vandaag mijn laatste openstaande pm's verwerken en dan ga ik dit account alleen nog privé gebruiken! :)

Waarom deze keuze? Ik heb een functie wisseling bij mijn 'normale' werk, hierdoor zal ik mijn werkzaamheden voor Vuurwerk Outlet op een lager pitje moeten zetten! Ik blijf nog gewoon betrokken bij het bedrijf, zal met freakavonden en in Vierhuizen met de verkoopdagen gewoon aanwezig zijn, maar niet meer elke vrijdag in Haulerwijk en niet meer elke dag hier voor jullie vragen. Dit vangen Sven en John nu samen met mij op via het Vuurwerk Outlet account! :)

Tot bij een demo, show of in de winkel! :D Want het kruit blijft in het bloed zitten

We hebben er voor gekozen om nog even te wachten met de vuurpijlen tot er zekerheid is dat deze dit jaar weer verkocht mogen worden :wink:

^Lars

Ow ik dacht dat het van tafel was met verbod op knal en pijlen? Weten jullie toevallig meer hierover?:confused:

Ik hoop nog op wat rocket boom en sky alert pijlen te scoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan