[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeh, ik zie nu ook dat er artikelen met meer dan 50% ongeveer omhoog zijn gegaan. Is er een reden waarom veel artikelen in een keer duurder zijn geworden?

Met meer dan 50%? Zoals wat dan? Vuurwerktotaal zie ik inderdaad ook wat verhogingen, maar die waren gelukkig al veiliggesteld :cool:.

Absoluut nog steeds mooie prijzen, ik bedoel het ook echt niet om te stoken (hihi, woordgrapje) ofzo, maar viel me gewoon op en vroeg me af hoe het kan dat een product vandaag duurder is dan gister. Ik kan me wel voorstellen dat producten duurder zijn als ze weer opnieuw binnenkomen, maar volgens mij waren alle artikelen al op voorraad, dus vandaar dat ik het me afvroeg waarom.

E-Pulz was 13 euro en is nu 20 euro (wat alsnog een prima prijs is voor wat je krijgt)

Helaas hebben we wat verkeerde berekeningen gemaakt waardoor sommige producten wel heel goedkoop op de website stonden, deze hebben we inmiddels verhoogd :wink:

Aankomende vrijdag gaan we volgas bezig om de webshops verder te vullen met nieuwe producten, en dat zijn er een boel! :D

^Lars

Helaas hebben we wat verkeerde berekeningen gemaakt waardoor sommige producten wel heel goedkoop op de website stonden, deze hebben we inmiddels verhoogd :wink:

Aankomende vrijdag gaan we volgas bezig om de webshops verder te vullen met nieuwe producten, en dat zijn er een boel! :D

^Lars

Komen dan ook de vuurpijlen in het assortiment terug?

^Lars

OP enkel de VWT artikelen of op meer?

bij diverse sites gaan de prijzen omhoog

bijvoorbeeld orthen:
brasilian box van 84,95 naar 99,95
fairy tail van 89,95 naar 99,95

blijkbaar is het nodig?
of waren de prijzen sowieso al verkeerd?
of nemen de voorraden af? (vraag/aanbod)
of.....?

Het is bijna vrijdag, dus tijd voor de eerste super scherpe week actie van 2019! ��

En hopelijk komt de Cruel Traction ook weer terug in het assortiment

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan