[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx mannen.
Maar welke topic moet ik nu in de gaten houden of vragen stellen voor Groningen?
Deze of vierhuizen.
En bedankt Lars voor alles.

Misschien heb ik er overgeen gelezen, maar tot wanneer loopt de openingsactie? Ik wacht namelijk op salaris haha

Thanx mannen.
Maar welke topic moet ik nu in de gaten houden of vragen stellen voor Groningen?
Deze of vierhuizen.
En bedankt Lars voor alles.

voor vragen over groningen kun je eerst het beste via een pm doen. we zijn nog aan het kijken of wij het nuttig vinden om voor alle winkels een topic aan te maken.
^john

Heren, ik denk dat dit de juiste plek is voor mijn vraag. Ik heb dit jaar vier bestellingen gedaan, drie in Haulerwijk en een in Groningen. Van de eerste bestelling kreeg ik een bevestiging in mijn mail (spambox), maar van de drie latere bestellingen helaas niet. Wie kan ik via PM benaderen om dit nog even in orde te maken?

Heren, ik denk dat dit de juiste plek is voor mijn vraag. Ik heb dit jaar vier bestellingen gedaan, drie in Haulerwijk en een in Groningen. Van de eerste bestelling kreeg ik een bevestiging in mijn mail (spambox), maar van de drie latere bestellingen helaas niet. Wie kan ik via PM benaderen om dit nog even in orde te maken?

Je kunt een PM sturen naar dit account.

^Sven

Hoop dat die kartonaanbiedingen er weer komen zoals jullie dat van Evolution hadden. Had je 2 cakes voor een leuke prijs wel. Ik wacht af :D

Dag Lars en John, is er al meer bekend of Vuurwerkoutlet ook dealer gaat worden van Luypaerds en Funke? ����

En komt de Cruel Traction weer terug in de Freakactie? Deze bak is echt een topper!

Dag Lars en John, is er al meer bekend of Vuurwerkoutlet ook dealer gaat worden van Luypaerds en Funke? ����

En komt de Cruel Traction weer terug in de Freakactie? Deze bak is echt een topper!

We hebben ons aangemeld, mochten we meer info hebben zullen we het direct hier plaatsen :)

We zijn nog bezig met het 'afsluiten' van het vorige seizoen. Hierna gaan we bezig met het inkopen bij onze leveranciers :)

^Lars

We hebben ons aangemeld, mochten we meer info hebben zullen we het direct hier plaatsen :)

We zijn nog bezig met het 'afsluiten' van het vorige seizoen. Hierna gaan we bezig met het inkopen bij onze leveranciers :)

^Lars
Oh nee funke.. daar gaat mn maandloon:handsup:

Zou echt top wezen als dat er bij komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan