[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Nitraat: komen de restanten van de brasilian box van pangu ook bij jullie nog terug....?

die komt niet terug in 2019 hoorde ik

Ik hoop toch echt dat er in het noorden dit jaar eindelijk eens de Dumbum artikelen worden aangeboden.
Funke zou ook heel gaaf zijn, zena zocht nog verkoop punten toch?:D

Ik hoop toch echt dat er in het noorden dit jaar eindelijk eens de Dumbum artikelen worden aangeboden.
Funke zou ook heel gaaf zijn, zena zocht nog verkoop punten toch?:D

Zoekt en gij zult vinden. Ik zal geen namen noemen in dit topic maar er is een winkel die deze per 2019 gaat voeren en het eerste product kan men al bestellen.

Hoe laat ga je het online knallen Lars? :handsup:

Dat durf ik nog niet te zeggen, we zijn eerst nog druk bezig om alles van afgelopen seizoen af te handelen en alle voorraad te tellen :)

Moet ik voorraad tellen echt zien als het tellen van de voorraad (het balansen toen ik vroeger in een supermarkt werkte....)Ik ga er vanuit dat de voorraad electronisch wordt bijgehouden en is het meer verifiëren van wat het systeem als actuele voorraad heeft staan?

Moet ik voorraad tellen echt zien als het tellen van de voorraad (het balansen toen ik vroeger in een supermarkt werkte....)Ik ga er vanuit dat de voorraad electronisch wordt bijgehouden en is het meer verifiëren van wat het systeem als actuele voorraad heeft staan?

Je kan het inderdaad zien als Balansen.
De bunkers van alle winkels worden in de eerste week van januari leeg getrokken en in de bunkers van haulerwijk opgeslagen. Hierdoor moeten wij weer opnieuw tellen om te kijken wat idd de fysieke voorraad is. zodat wij jullie weer mooie producten kunnen aanbieden.

Je kan het inderdaad zien als Balansen.
De bunkers van alle winkels worden in de eerste week van januari leeg getrokken en in de bunkers van haulerwijk opgeslagen. Hierdoor moeten wij weer opnieuw tellen om te kijken wat idd de fysieke voorraad is. zodat wij jullie weer mooie producten kunnen aanbieden.

Dank je wel voor je reactie. Dit betekent dat er, door verschillende oorzaken, verschillen zijn tussen wat electronisch als voorraad staat gemeld en de actuele voorraad van een product?

Dank je wel voor je reactie. Dit betekent dat er, door verschillende oorzaken, verschillen zijn tussen wat electronisch als voorraad staat gemeld en de actuele voorraad van een product?

Wat volgens mij tijdens de afhaaldagen nog wel eens voorkomt dat door verschillende oorzaken een besteld product niet meer voorradig is er een ander gelijkwaardig product wordt meegegeven. Om het afhaalproces niet teveel te verstoren wordt deze meteen uit de bunker gehaald en meegegeven zonder dit in het systeem te verwerken.

Correct me if i’am wrong

Wat volgens mij tijdens de afhaaldagen nog wel eens voorkomt dat door verschillende oorzaken een besteld product niet meer voorradig is er een ander gelijkwaardig product wordt meegegeven. Om het afhaalproces niet teveel te verstoren wordt deze meteen uit de bunker gehaald en meegegeven zonder dit in het systeem te verwerken.

Correct me if i’am wrong

Van de voorraad uit gaan die 1 januari nog in het systeem staat is nooit slim,

Tijdens het pakken van een order kunnen ook fouten gemaakt worden, hierdoor ga je dan in het nieuwe jaar producten verkopen die er fysiek niet zijn

Vandaag de grote telling, de balans. Hoe laat kunnen we wat op de site verwachten? Gaat dat allemaal vanmiddag of vanavond tegelijk of komt er door de dag heen af en toe een artikel bij op de site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan