[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wanneer je een van deze boxen besteld, ontvang je daar van ons een cake cadeau bij.
Voor wie hem al besteld heeft, ik zal dit achter de schermen aanpassen dat ook voor jullie deze erbij komt te zitten.

Mocht je hier vragen over hebben, stuur me gerust een PM of email naar [email protected]

Bedankt voor het meedenken Patrick. Nu de 3de jaar op rij bij jullie besteld en de service was altijd dikke prima!

Patrick heeft op 2 van de poema producten een coupon code. Voer in de winkelwagen de code in (zonder het artikel te selecteren) en het product wordt met een leuke korting in je winkelmandje geplaatst.
Het is omdat ik mijn budget al met een factor drie heb overschreden. Anders was de fire festival een zekerheidje.

wat is de code die we in moeten vullen?

fire festival of obsessed afhankelijk welke box het betreft.

Ivm deze actie coupon komt te gratis cake te vervallen, ik kreeg van meerdere de opmerking namelijk omdat iedereen bijna de collectie al rond heeft dat ze niet om een cake zaten te springen

Niet dat ik dit jaar jullie kant op kom maar als ik die fire festival coupon probeer dan moet ik er 2 afrekenen om korting te krijgen. Klopt dit? Misschien een bugje in samsung/android browser. Niet dat ik er zelf wat aan heb maar ik dacht ik zal het toch even melden.

Wat er precies gebeurd: ik doe een Fire Festival in mijn mandje. Vervolgens geef ik de couponcode in. Daarna staan er opeens 2 in mijn mandje.

[Edit]Je moet dus de code invoeren zonder een Fire Festival in je mandje te hebben [/edit]

Niet dat ik dit jaar jullie kant op kom maar als ik die fire festival coupon probeer dan moet ik er 2 afrekenen om korting te krijgen. Klopt dit? Misschien een bugje in samsung/android browser. Niet dat ik er zelf wat aan heb maar ik dacht ik zal het toch even melden.

Wat er precies gebeurd: ik doe een Fire Festival in mijn mandje. Vervolgens geef ik de couponcode in. Daarna staan er opeens 2 in mijn mandje.

Je moet gewoon rechtstreeks eerst op winkelmandje klikken,dan de code invoeren,dan springt het item er zelf in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan