[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Profiteer nog in de outlet van deze 3 topper van Evolution. OP=OP

De prijs vind je in de bunker outlet :yes:

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Bekijk bijlage 45022

Bekijk bijlage 45023

Bekijk bijlage 45024

We hebben er nog een paar vrij in de voorraad en dan zijn ze op voor deze actie prijs.

Wil je een 100 shots box maken voor nog geen 60 euro dan kan het nog :D

profiteer van de extra scherpe outlet prijs € 13,95 of € 14,95 per stuk.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
Is het misschien handig om een bestellijst aan te houden?
Elke keer als ik een bestelling plaats krijg ik een nieuwe bestellijst afzonderlijk van de andere en daarbij moet er ook opnieuw een datum worden aangegeven.
Heb ik iets over het hoofd gezien dat ik verkeerd doe dat kn ook natuurlijk :p

Elke keer als ik een bestelling plaats krijg ik een nieuwe bestellijst afzonderlijk van de andere en daarbij moet er ook opnieuw een datum worden aangegeven.

Heel goed idee, ook met het rapen van de bestelling!

Goede morgen Kruitjunkie

Dit klopt wij werken met POS en hier is het nog niet mogelijk om orders samen te voegen helaas hier zijn ze wel mee bezig bij Pos.

Je zou een account aan kunnen maken hoeft niet dit kan wel.

Verder als je gewoon meerdere orders plaatst over het jaar zelfde datum en tijds blok aanhouden dan zorgen wij dat alles bij elkaar staat en we controleren dan per bon en zo kan je ook even rustig alles naar de auto brengen alleen of met een van jongens die mee helpen zeker bij grote orders wel zo mooi vanwege de wetgeving :)

Maar als Pos het voor elkaar heeft gaan we er zeker mee werken en het bekijken.

Https://www.vuurwerkalmerehaven.nl

Je hebt goeie contacten bij Broekhoff Dennis. Kan je eens kijken voor de Esploratore?? Is een hele dikke 100 shots 30mm compound. Weet niet of er meerdere crew leden interesse hebben in deze bak. Zal zo even kijken voor een filmpje

We blijven bezig en soms kom je wat tegen.

Het zijn er ook maar een paar.OP=OP

Je hebt weer mooie producten van Pangu erbij zie ik. Vooral de Superrr Smaassh Boxx 2 !! Ja die hou ik in de gaten voor die prijs. Had deze al van me Wishlist geschrapt, maar die komt er nu weer op. Dan maar wat anders schrappen haha.

Je hebt weer mooie producten van Pangu erbij zie ik. Vooral de Superrr Smaassh Boxx 2 !! Ja die hou ik in de gaten voor die prijs. Had deze al van me Wishlist geschrapt, maar die komt er nu weer op. Dan maar wat anders schrappen haha.

Klopt de smash box 2 hebben we ook beschikbaar niet veel maar ze staan erop

Yup dat is hem. Vind het echt een mooie box, aangezien je de Scorpione ook in s e outlet hebt gehad dacht ik misschien dat je deze ook kan fixen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan