MagicSjefke
VWC lid
Mooi prijzen weer, gelijk 2x The Maxx gescoord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goede morgen
Ik heb het even navraag gedaan en het is 200 tot 220 sec afhankelijk wind.
Bekijk bijlage 45090
Profiteer nog in de outlet van deze 3 topper van Evolution. OP=OP
De prijs vind je in de bunker outlet
www.vuurwerkalmerehaven.nl
Bekijk bijlage 45022
Bekijk bijlage 45023
Bekijk bijlage 45024
Is het misschien handig om een bestellijst aan te houden?
Elke keer als ik een bestelling plaats krijg ik een nieuwe bestellijst afzonderlijk van de andere en daarbij moet er ook opnieuw een datum worden aangegeven.
Heb ik iets over het hoofd gezien dat ik verkeerd doe dat kn ook natuurlijk![]()
Is het misschien handig om een bestellijst aan te houden?
Elke keer als ik een bestelling plaats krijg ik een nieuwe bestellijst afzonderlijk van de andere en daarbij moet er ook opnieuw een datum worden aangegeven.
Heb ik iets over het hoofd gezien dat ik verkeerd doe dat kn ook natuurlijk![]()
Heb je bij Pangu geshopt Dennis? Mooie toevoegingen. Binnenkort maar weer een bestelling de deur uit doen
We blijven bezig en soms kom je wat tegen.
Het zijn er ook maar een paar.OP=OP
Je hebt weer mooie producten van Pangu erbij zie ik. Vooral de Superrr Smaassh Boxx 2 !! Ja die hou ik in de gaten voor die prijs. Had deze al van me Wishlist geschrapt, maar die komt er nu weer op. Dan maar wat anders schrappen haha.
Je hebt goeie contacten bij Broekhoff Dennis. Kan je eens kijken voor de Esploratore?? Is een hele dikke 100 shots 30mm compound. Weet niet of er meerdere crew leden interesse hebben in deze bak. Zal zo even kijken voor een filmpje
Klopt de smash box 2 hebben we ook beschikbaar niet veel maar ze staan erop
Goede avond Magic Sjefke
Deze box bedoel je neem ik aan ?
Ik ga even kijken voor je
www.vuurwerkalmerehaven.nl