Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Is er nog 1 Wild Fire?
Ga even informeren wat ik kan regelen voor je.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is er nog 1 Wild Fire?
Het spijt me zeer Pyropinoy maar dan heb ik net de laatste Wild Fire besteld :O Klopte het dus toch... ik had hem tot nu toe niet besteld omdat ik op basis van de filmpjes het gevoel had dat de Terminator en Wild fire toch niet helemaal hetzelfde waren. Vooral de spinning effecten vind ik wel vet dus nu toch maar besteld![]()
Leuke actie vuurwerk almere haven !
Zo vroeg in het jaar al kans op gratis vuurwerk met een leuke naam verzinnen ook leuk dat st8ment ook freaks er bij betrek voor een naam te verzinnen.
Ik ga zeker de st8ment lijn in de gaten houden dit jaar voor nieuwe producten
La policia Lijkt me wel een gave naam voor een product met blauwe effecten erin verwerkt ,
Nu duimen voor die amigo
Is er nog 1 Wild Fire?
Dus toch een kans op een wild fire! Service hoor! Moeilijke keuze, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt![]()
Dus toch een kans op een wild fire! Service hoor! Moeilijke keuze, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt![]()
Morgen komen we weer met een Weekend Deal !!
Wel is het een uitloop artikel dus OP= OP en het is een box die nog niet op de shop staat.
Ben heel benieuwd wat je nu weer voor ons in petto hebt
Oke een kleine hint.
Voor dit weekend staat er een maximaal gevulde compound met maar liefst meer als 13 verschillende effecten !!!
30 mm tubes voor de mooiste effecten en 100 shots.