[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er trouwens nog meer freaks die de Wild Fire van broekhoff willen aankopen?
Dan zal ik zo even vragen of er nog iets beschikbaar is omdat het uitloop is namelijk OP=OP.

Het spijt me zeer Pyropinoy maar dan heb ik net de laatste Wild Fire besteld :O Klopte het dus toch... ik had hem tot nu toe niet besteld omdat ik op basis van de filmpjes het gevoel had dat de Terminator en Wild fire toch niet helemaal hetzelfde waren. Vooral de spinning effecten vind ik wel vet dus nu toch maar besteld:)

Geen probleem Crowncollection! Ik merk sowieso dat er heerlijk veel gekocht wordt door andere freaks. Kan dat alleen maar toejuichen! Ben wel benieuwd naar een filmpje dan:p Wild Fire is een mooie box, maar helaas inmiddels al aardig wat boxen aangeschaft, deze laat ik aan me voorbij gaan.

Leuke actie vuurwerk almere haven !
Zo vroeg in het jaar al kans op gratis vuurwerk met een leuke naam verzinnen ook leuk dat st8ment ook freaks er bij betrek voor een naam te verzinnen.

Ik ga zeker de st8ment lijn in de gaten houden dit jaar voor nieuwe producten

La policia Lijkt me wel een gave naam voor een product met blauwe effecten erin verwerkt ,
Nu duimen voor die amigo

Leuke actie vuurwerk almere haven !
Zo vroeg in het jaar al kans op gratis vuurwerk met een leuke naam verzinnen ook leuk dat st8ment ook freaks er bij betrek voor een naam te verzinnen.

Ik ga zeker de st8ment lijn in de gaten houden dit jaar voor nieuwe producten

La policia Lijkt me wel een gave naam voor een product met blauwe effecten erin verwerkt ,
Nu duimen voor die amigo

Een leuke idee niels1988 als je je antwoord onder deze link zet https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?52352-WINACTIE-2019-St8ment-vuurwerk-winnen dan maak je kans op een van de cakes.

Dus toch een kans op een wild fire! Service hoor! Moeilijke keuze, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt:shy:

Ja zeker we hebben vandaag nog even contact gehad samen via de telefoon.
We hebben toen besloten om er nog 3 extra vrij te zetten in de voorraad.
Zo heeft iemand die twijfelde door de fout nog de kans.

Een mooi gebaar vanuit broekhoff:)

Het zijn er nog 3 extra geworden OP=OP.

1436.1474541010.png

Funke Luypears logo.jpg

Wij hebben zojuist mogen vernemen dat Vuurwerk Almere Haven officieel geselecteerd is om dit jaar Funke aan te mogen bieden.
Verder zullen wij nog de rest van de informatie ontvangen binnenkort.

Ik hou jullie op de hoogte.

Zeker een mooie toevoeging bij de huidige labels, past er mooi tussen!!
Ben benieuwd wat er zoal zal komen! Gaaf en gefeliciteerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan