[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
THE MAXX

Is een 50 shots siercake met zilveren staarten tot zilveren blinkboeketten, blauwe staarten tot gouden brocade crown effecten, zilveren staarten tot blauwe sterren met zilveren blinksterren, blauwe staarten tot gouden brocade en groene blink, blauwe staarten tot gouden brocade en zilveren blinksterren.

Ik heb er nog 8 liggen verkoop advies € 39,95 nu voor € 17,99 in de
bunker outlet

https://www.vuurwerkalmerehaven.nl/

Bijlagen

• 1777.1549220275.jpeg
    1777.1549220275.jpeg
    14,4 KB · Weergaven: 0
Even een leuke weekend actie:

Ghosthouse

Deze ‘spooky’ fontein bevat maar liefst 7 tubes en grote diversiteit aan effecten. Een echte ‘must have’ voor de vuurwerk liefhebbers.

65d6160e801f4d64e0588060bbc1be45.png

Normaal € 19,95 nu dit weekend voor € 8,95 ( 12 stuks beschikbaar voor deze actie )

Ook hebben we nog de Carnaval actie van Evolution beschikbaar.

1510.1549363402.jpeg

Normaal € 189,00 nu voor € prijs staat in de outlet en nog een extra artikel kado !!!!

Even een leuke weekend actie:

Ghosthouse

Deze ‘spooky’ fontein bevat maar liefst 7 tubes en grote diversiteit aan effecten. Een echte ‘must have’ voor de vuurwerk liefhebbers.

Bekijk bijlage 45244

Normaal € 19,95 nu dit weekend voor € 8,95 ( 12 stuks beschikbaar voor deze actie )

Ook hebben we nog de Carnaval actie van Evolution beschikbaar.

Bekijk bijlage 45245

Normaal € 189,00 nu voor € prijs staat in de outlet en nog een extra artikel kado !!!!

Wie nog wil profiteren het kan nog vanavond zal de prijs van de weekend deals weer terug gezet worden naar de oude prijs rond 20:30

Dennis

Op pagina 15 van dit topic is gesproken over de Terminator die in de webshop van Almere Haven staat.
Per abuis hebben wij aan Almere Haven gecommuniceerd dat dit een omlabeling is van de Wild Fire. Deze video is ook gebruikt op de website, waardoor er nu Terminators zijn verkocht die anders zijn dan het filmpje. Aantal cakes, aantal schoten én het kruitgewicht komen overeen, maar het is niet hetzelfde product. De Terminator is wél een omlabeling van deze klassieker:

Zojuist met Dennis besproken dat wij vanuit Broekhoff de reeds bestelde Terminators zullen vervangen door de originele Wild Fire zodat jullie het juiste product geleverd krijgen zoals op de website vermeld.

*Wij hebben in samenwerking met ST8MENT van GBV-WECO en natuurlijk Vuurwerk Almere Haven weer een leuke nieuwe actie bedacht!

De ST8MENT collectie is enorm goed ontvangen afgelopen vuurwerkseizoen. Daarom is GBV-WECO de mogelijkheden aan het bekijken voor verdere uitbereiding van de collectie.

Zet in dit topic jouw suggestie voor nieuwe leuke productnamen, passend bij de collectie, en wie weet komt jouw voorgestelde naam in 2019 binnen de collectie.

De 7 leukste namen winnen een Amigo cake! Indien een naam dubbel genoemd is, zal de eerste noemer kans maken met die naam.

De actie loopt t/m 31 maart 2019.
De prijswinnaars kunnen hun prijs afhalen bij Vuurwerk Almere Haven.

Wij zijn benieuwd, succes!

Let op de ideeen plaatsen op deze topic zie link !!!

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?52352-WINACTIE-2019-St8ment-vuurwerk-winnen!

98f3643d36eacb5b33e6df38c0fa3dd5.png

Top dat ik toch de Wildfire krijg. Bleef toch knagen dat het niet kon kloppen. Blijkt dus gegrond, maar mooi opgelost zo. Desondanks ziet die Terminator er toch ook wel goed uit.

Meteen ook even wat namen gedropt in het actie topic. Erg leuk! Zijn zeker mooie producten in de st8ment lijn. Erg toffe labels ook. Al blijft het wat luguber gezien de donkere kanten van Escobar...

Op pagina 15 van dit topic is gesproken over de Terminator die in de webshop van Almere Haven staat.
Per abuis hebben wij aan Almere Haven gecommuniceerd dat dit een omlabeling is van de Wild Fire. Deze video is ook gebruikt op de website, waardoor er nu Terminators zijn verkocht die anders zijn dan het filmpje. Aantal cakes, aantal schoten én het kruitgewicht komen overeen, maar het is niet hetzelfde product. De Terminator is wél een omlabeling van deze klassieker:

Zojuist met Dennis besproken dat wij vanuit Broekhoff de reeds bestelde Terminators zullen vervangen door de originele Wild Fire zodat jullie het juiste product geleverd krijgen zoals op de website vermeld.

Nette afwikkeling! Mooi opgelost zo voor de kopers. Had ik toch maar een terminator besteld, kon ik straks mooi een echte wild fire ophalen. Toch ziet die terminator ook wel echt vet uit op die video nu die van dichterbij te zien is.

Ik heb er nog een beschikbaar dus als je wilt kan je die nog bestellen en krijg je het artikel zo als broekie heeft gemeld.��

Is wel de laatste.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Het spijt me zeer Pyropinoy maar dan heb ik net de laatste Wild Fire besteld :O Klopte het dus toch... ik had hem tot nu toe niet besteld omdat ik op basis van de filmpjes het gevoel had dat de Terminator en Wild fire toch niet helemaal hetzelfde waren. Vooral de spinning effecten vind ik wel vet dus nu toch maar besteld:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan