[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat hadden we door qua het veel willen verkopen. Als je hier zo'n topic opzet, dan moet je rekenen op veel bestellingen. Jammer dat je dat dan niet aankunt.

Hij wist natuurlijk precies wat hij kon verwachten, de orders waren immers allang binnen. Ik kom al jaren bij deze winkel en ze moeten gedacht hebben dat ze niets anders hoefden aan te pakken met 10x meer bestellingen.

Wat mij vooral op viel is dat ze daar jaar in jaar uit in de vrieskou staan te werken. Toen ik om half 9 'sochtends aan kwam en mijn bestellijsten inleverde kon de vrouw achter de balie al nauwelijks meer door het papier heen bladeren, omdat haar handen bevroren waren :P Ze stond letterlijk te klappertanden. Tsja, is het dan pure gierigheid dat ze geen kacheltje of heater neer zetten?

Verder liepen de jongens uit de bunker vaak mee naar de auto toe, om daar buiten op de grond je bestelling te controleren. Maar deze jongens hadden vaak niet meer dan een t-shirt aan, dus ook hier weer blauwbekken.

Na 2 uur wachten heb ik aan de dame van de balie gevraagd of ik even weg kon gaan voor ontbijt. Dat kon, zij nam mijn bestellijsten aan en zou in de gaten houden of mijn bestelling zou arriveren. Half uurtje later kom ik terug, en natuurlijk was mn bestelling al uitgeleverd, maar gelijk weer terug naar de bunker gebracht omdat ik er niet was... De vrouw die mij beloofd had op te letten zag ik in mijn ooghoek snel weglopen :rolleyes:

Verrek ik sta ook op deze foto. Naast die lange jongen met het zilveren haar. Heb ik mensen gesproken?
Volgens mij hebben wij elkaar gesproken. Vond het trouwens wel mooi om te zien dat het personeel aangesproken werd door 1 klant zo van "ik weet niet, deze man staat er al vanaf half 8 zou je die niet eens gaan helpen?"

Poh... wat een verhalen jongens... Ik ben blij dat mijn bestelling helemaal voor elkaar was hier... Ik had de tijd niet gehad om te wachten ivm andere verplichtingen.

Ik kom volgend jaar wel weer terug. Ik geloof niet dat Arentz denkt ‘dit was een toffe dag, laten we dat volgend jaar nog eens doen.’ Daarnaast ken ik René als iemand die passie heeft voor vuurwerk (en dat zijn er niet meer zoveel de laatste tijd), dus geef hem graag het voordeel van de twijfel. Plus dat het assortiment en de prijzen verleidelijk blijven.

De wanhoop en frustratie bij de medewerkers waren zichtbaar te zien. Begrijp ik volledig, en ik vond het juist ook wel goed dat de klagende klanten genegeerd werden (kost alleen maar meer tijd en het lost toch niet op).

Verbeterpunten qua service:
- klanten vooraf / bij binnenkomst informeren over de situatie
- als medewerker NIET gaan appen achter de bali onder toeziend oog van alle klanten
- ook al ben je nog zo moe, je kunt als medewerker niet eerder naar huis dan je klanten
- excuus en wat te eten / drinken aanbieden

Laatst bewerkt:
Hij wist natuurlijk precies wat hij kon verwachten, de orders waren immers allang binnen. Ik kom al jaren bij deze winkel en ze moeten gedacht hebben dat ze niets anders hoefden aan te pakken met 10x meer bestellingen.

Wat mij vooral op viel is dat ze daar jaar in jaar uit in de vrieskou staan te werken. Toen ik om half 9 'sochtends aan kwam en mijn bestellijsten inleverde kon de vrouw achter de balie al nauwelijks meer door het papier heen bladeren, omdat haar handen bevroren waren :P Ze stond letterlijk te klappertanden. Tsja, is het dan pure gierigheid dat ze geen kacheltje of heater neer zetten?

Verder liepen de jongens uit de bunker vaak mee naar de auto toe, om daar buiten op de grond je bestelling te controleren. Maar deze jongens hadden vaak niet meer dan een t-shirt aan, dus ook hier weer blauwbekken.

Na 2 uur wachten heb ik aan de dame van de balie gevraagd of ik even weg kon gaan voor ontbijt. Dat kon, zij nam mijn bestellijsten aan en zou in de gaten houden of mijn bestelling zou arriveren. Half uurtje later kom ik terug, en natuurlijk was mn bestelling al uitgeleverd, maar gelijk weer terug naar de bunker gebracht omdat ik er niet was... De vrouw die mij beloofd had op te letten zag ik in mijn ooghoek snel weglopen :rolleyes:

Denk dat een heater of een kachel niet kan. In de tijd dat ik er stond is 3/4 keer het stroom uitgevallen en stond iedereen in het donker..

Oke dus het zal niet zo zijn dat er morgen een nieuwe levering uit de bunker is zodat ze maandag weer netjes vanaf 0 beginnen?

Hier een eigen foutje gemaakt en maandag als ophaaldag geselecteerd i.p.v. zaterdag. Maar het product wat ik voor maandag had geselecteerd zou niet op locatie aanwezig zijn, maar nog in Duitsland. Er komt als het goed is dus wel één of meer nieuwe leveringen. Ze hebben een herkansing: maandag. Hopelijk komt het goed bij andere mede-freaks.

Ben gister morgen rond kwart over 8 geweest. Wel een uur moeten wachten, maar het was dan ook lekker druk. Denk dat ze de hoeveelheid bestellingen hebben onderschat. Dat wil niet zeggen dat de service niet goed is. En je moet bijna bij elke shop wel wat langer wachten, vooral bij de shops waar veel word verkocht en waar veel mensen naar toe gaan. Ik werd netjes geholpen en er werd ook aangegeven dat alles even bij elkaar moest worden gezocht. Ik vind René en zijn team top, petje af! Kom er al jaren, en altijd kunnen krijgen wat ik zocht. Tot volgend jaar!!!:thumbup:

Ik denk dat ik maar een frietkar ga huren met een koffie en thee apparaat en Maandag hier voor de deur ga staan als ik zo alle ervaringen lees :idea:

5 uur wachten of langer, diep respect voor deze mensen! Ik had al lang mijn geld terug gevraagd en weg gegaan.

Wanneer je vanuit een normale zaak ineens freak verkoop gaat doen komt daar nogal wat planning bij kijken. Ik heb dacht ik in 2010 of 11 soortgelijks meegemaakt bij steenbergen. Jaren daarop en tot heden gaat het daar nu strak en snel. Niet meer aannemen dan je aan kunt. Zie valk die de site veel eerder offline gehaald heeft om bovenstaande te voorkomen.

Er was vorig jaar ook freaksale en ging het prima. Jaar daarvoor weet ik niet meer, meen het niet.

De freak kan er al 10 jaar zijn op die locatie, voorheen katan zutphen. Vorig jaar was het eerste jaar alszijnde piroshop en verliep inderdaad prima. Echter was het destijds een freakshop die pakweg oktober open ging en dit jaar al aan het begin van het jaar, scheelt misschien ook een hoop.

Maargoed, vooralsnog zijn er wat logistieke problemen ontstaan. Dus wie weet hoe het gegaan was als dit niet gebeurt was. Uiteindelijk is het een opstapeling van problemen geworden.

Hoop dat de mannen een beetje slaap hebben kunnen pakken en de boel vandaag grotendeels weer op de rit krijgen:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan