Verrek ik sta ook op deze foto. Naast die lange jongen met het zilveren haar. Heb ik mensen gesproken?Dit is er momenteel en die staan allemaal te wachten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verrek ik sta ook op deze foto. Naast die lange jongen met het zilveren haar. Heb ik mensen gesproken?Dit is er momenteel en die staan allemaal te wachten!
Ja, dat hadden we door qua het veel willen verkopen. Als je hier zo'n topic opzet, dan moet je rekenen op veel bestellingen. Jammer dat je dat dan niet aankunt.
Volgens mij hebben wij elkaar gesproken. Vond het trouwens wel mooi om te zien dat het personeel aangesproken werd door 1 klant zo van "ik weet niet, deze man staat er al vanaf half 8 zou je die niet eens gaan helpen?"Verrek ik sta ook op deze foto. Naast die lange jongen met het zilveren haar. Heb ik mensen gesproken?
Haha hoe zie je eruit?Volgens mij hebben wij elkaar gesproken. Vond het trouwens wel mooi om te zien dat het personeel aangesproken werd door 1 klant zo van "ik weet niet, deze man staat er al vanaf half 8 zou je die niet eens gaan helpen?"
Hij wist natuurlijk precies wat hij kon verwachten, de orders waren immers allang binnen. Ik kom al jaren bij deze winkel en ze moeten gedacht hebben dat ze niets anders hoefden aan te pakken met 10x meer bestellingen.
Wat mij vooral op viel is dat ze daar jaar in jaar uit in de vrieskou staan te werken. Toen ik om half 9 'sochtends aan kwam en mijn bestellijsten inleverde kon de vrouw achter de balie al nauwelijks meer door het papier heen bladeren, omdat haar handen bevroren warenZe stond letterlijk te klappertanden. Tsja, is het dan pure gierigheid dat ze geen kacheltje of heater neer zetten?
Verder liepen de jongens uit de bunker vaak mee naar de auto toe, om daar buiten op de grond je bestelling te controleren. Maar deze jongens hadden vaak niet meer dan een t-shirt aan, dus ook hier weer blauwbekken.
Na 2 uur wachten heb ik aan de dame van de balie gevraagd of ik even weg kon gaan voor ontbijt. Dat kon, zij nam mijn bestellijsten aan en zou in de gaten houden of mijn bestelling zou arriveren. Half uurtje later kom ik terug, en natuurlijk was mn bestelling al uitgeleverd, maar gelijk weer terug naar de bunker gebracht omdat ik er niet was... De vrouw die mij beloofd had op te letten zag ik in mijn ooghoek snel weglopen![]()
Stevigere jongen met een groene jas, wat korter haar en een baard, stond er met mn pa. Regelmatig naar buiten gelopen om te roken.Haha hoe zie je eruit?
Oke dus het zal niet zo zijn dat er morgen een nieuwe levering uit de bunker is zodat ze maandag weer netjes vanaf 0 beginnen?
Lijkt er trouwens op dat er gisteravond alleen maar leden van WVC stonden te wachten.![]()
Wvc, wat is dat. De sportvereniging uit zutphen ofzo? lol
Nee idd man, viel mij ook al op
Er was vorig jaar ook freaksale en ging het prima. Jaar daarvoor weet ik niet meer, meen het niet.Wanneer je vanuit een normale zaak ineens freak verkoop gaat doen komt daar nogal wat planning bij kijken.
Er was vorig jaar ook freaksale en ging het prima. Jaar daarvoor weet ik niet meer, meen het niet.