[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb wel een account bij jullie, ook veel besteld! Maar volgens mij nog nooit een nieuwsbrief ontvangen! Hoe meld ik me aan?

Heb wel een account bij jullie, ook veel besteld! Maar volgens mij nog nooit een nieuwsbrief ontvangen! Hoe meld ik me aan?

Ik begin een beetje op de PA van Rene te lijken, maar dit kun je aanpassen door:
- inloggen
- klik op Áccount in het menu aan de linkerkant
- dan zie je standaard een overzicht van je bestellingen, maar er is daarnaast ook een extra tab Áccountgegevens, klik daar op
- Klik op Accountgegevens wijzigen
- Vink de checkbox bij Mailinglist aan.

Ik zie dat de Piroshop a box niet meer in de outlet staat en wel op de gewone site. is de nog een mogelijkheid dat die daarop terug komt? want wil die met de laatste bestelling nog mee bestellen. anders moet ik een bestelling op de outlet doen en 1 op de gewone site. als dat geen probleem is dan bestel ik het los van elkaar!

Ik zie dat de Piroshop a box niet meer in de outlet staat en wel op de gewone site. is de nog een mogelijkheid dat die daarop terug komt? want wil die met de laatste bestelling nog mee bestellen. anders moet ik een bestelling op de outlet doen en 1 op de gewone site. als dat geen probleem is dan bestel ik het los van elkaar!
Als ik jou was gewoon op de gewone site bestellen, de prijs is hetzelfde als dat ie op de outlet was + je krijgt er op de normale shop gratis vuurwerk bij :wink: bestel je er voor een kleine 6 euro bij zodat je boven de 125.- zit dan krijg je er ter waarde van 50.- gratis vuurwerk erbij :handsup:

ik heb ook mijn laatste bestellingen gedaan
bedankt rene voor de mooie acties dit afgelopen jaar
en tot de 28é en hopelijk volgend jaar van het zelfde aub

Laatste bestelling net gedaan(ja dan ook echt de laatste) Ik hoop dat ik de show kan bijwonen binnenkort! In ieder geval tot 28-12 en bedankt voor alle mooie acties en super prijzen!

Laatste bestelling gedaan met 2x omega fluitbak. Gewoon om even vervelend te doen om 18u��. Tot de 28ste!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan