[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht nog even tot mijn maandelijkse spaarpot nog even aangevuld word, dan knal ik er nog een dikke bestelling eruit en dan ben ik er ook wel klaar mee:handsup:

Daarom moest ik snel handelen om de laatste weg te kapen!! Na heel lang twijfelen besteld zit al ver over me budget, maar goed maar weer sparen en terugbetalen

Misschien vragen naar de bekende weg maar op de site staat dat je vanaf bepaalde bedragen er gratis vuurwerk bij krijgt, is dat ook op vorige bestellingen of alleen op nieuwe?
Verder heb ik een aantal bestellingen gedaan die ik wil samenvoegen, welke info heb je hiervoor nodig? Dan mail ik dit even

Misschien vragen naar de bekende weg maar op de site staat dat je vanaf bepaalde bedragen er gratis vuurwerk bij krijgt, is dat ook op vorige bestellingen of alleen op nieuwe?
Verder heb ik een aantal bestellingen gedaan die ik wil samenvoegen, welke info heb je hiervoor nodig? Dan mail ik dit even

Volgens mij geld dit alleen op de gewone webshop, En niet op de outlet. Maar dat weet ik niet zeker!

Zoals hierboven al gezegd zit er alleen gratis vuurwerk bij de gewone shop.(staat ook niet vermeld in de outlet)
Alles samenvoegen in 1 order is niet mogelijk in het systeem.
Wij proberen wel alle orders bij elkaar te leggen in de map.

Zoals hierboven al gezegd zit er alleen gratis vuurwerk bij de gewone shop.(staat ook niet vermeld in de outlet)
Alles samenvoegen in 1 order is niet mogelijk in het systeem.
Wij proberen wel alle orders bij elkaar te leggen in de map.

Plus met het noteren van je eerste bestelmoment bij alle andere bestellingen kan je er toch van uit gaan dat alle bestellingen op dat eerste bestelmoment klaar staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan