pyroboyniels
VWC lid
komen er nog meer funke producten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
een paar funke cakes zijn bijna op bij arentz,weet iemand of ze nieuwe gaan halen??
alvast bedankt
Helaas dit zijn de laatste
Ik wacht nog even tot mijn maandelijkse spaarpot nog even aangevuld word, dan knal ik er nog een dikke bestelling eruit en dan ben ik er ook wel klaar mee![]()
Elke maand een nieuw potjeHeb jij echt ieder jaar 12 roze varkentjes naast elkaar staan op de kast?![]()
Is nog een aantal dagen black friday, dus wie weet komen er nog meer van deze mooie acties.
Misschien vragen naar de bekende weg maar op de site staat dat je vanaf bepaalde bedragen er gratis vuurwerk bij krijgt, is dat ook op vorige bestellingen of alleen op nieuwe?
Verder heb ik een aantal bestellingen gedaan die ik wil samenvoegen, welke info heb je hiervoor nodig? Dan mail ik dit even
Volgens mij geld dit alleen op de gewone webshop, En niet op de outlet. Maar dat weet ik niet zeker!
Klopt, in de outlet waren de prijzen al superscherp. Ook nog eens gratis vuurwerk daar bovenop zou echt teveel van het goede zijn.
Misschien vragen naar de bekende weg maar op de site staat dat je vanaf bepaalde bedragen er gratis vuurwerk bij krijgt, is dat ook op vorige bestellingen of alleen op nieuwe?
Verder heb ik een aantal bestellingen gedaan die ik wil samenvoegen, welke info heb je hiervoor nodig? Dan mail ik dit even
Zoals hierboven al gezegd zit er alleen gratis vuurwerk bij de gewone shop.(staat ook niet vermeld in de outlet)
Alles samenvoegen in 1 order is niet mogelijk in het systeem.
Wij proberen wel alle orders bij elkaar te leggen in de map.