[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer Koala eens een prive bericht te doen. Die is goed en zeer hulpzaam, in het maken van lijsten. Overigens -met zo`n bedrag- kun je een offerte indienen bij Breda Vuurwerk, voor nòg meer korting.

Persoonlijke aanraders compounds/cakeboxen:

- Skyline on Fire EU249,00
- Screaming Wizard EU 139,95
- OMAN EU 104,99
- NOI-Z EU 129,95
- NANO Shot EU 194,95
- Dragon Box 3 EU 79,95
- Event Omnium EU 129,00
- Berlin EU 75,00

+- EU 1100

Heb je nog bijna 500EU over om wat moois te scoren.

Nogmaals, voor een bedrag van 1500EU ALTIJD een offerte versturen naar de heren!

Succes.

Hallo mensen...
De eerste keer voor mij dat ik een freak actie wil proberen..
Ik heb een bestedings bedrag van 1500.
Ben gek op grote boxen zoals de sodom en gomorrah.
Maar zie door de bomen het bos niet meer ben ook helemaal niet bekend met bredavuurwerk dus mensen met ervaring?
Of freaks die zin en tijd hebben om voor mij eens mee te kijken wat ik voor moois zou kunnen krijgen voor dit bedrag?

Mvg

Hallo mensen...
De eerste keer voor mij dat ik een freak actie wil proberen..
Ik heb een bestedings bedrag van 1500.
Ben gek op grote boxen zoals de sodom en gomorrah.
Maar zie door de bomen het bos niet meer ben ook helemaal niet bekend met bredavuurwerk dus mensen met ervaring?
Of freaks die zin en tijd hebben om voor mij eens mee te kijken wat ik voor moois zou kunnen krijgen voor dit bedrag?

Mvg

Wat ik vaak doe is producten die mij interresant lijken opzoeken op naam en hier de filmpjes en commentaren bekijken.

Alles was wat vorig jaar op de markt was kan je zo vrij goed beoordelen en zal je niet zo snel een miskoop aan hebben.

De nieuwe producten van dit jaar is altijd even afwachten. Maar vaak zijn de mannen die op de demo's gaan kijken ook de mensen met kennis van zaken en kan je vaak uit hun oordeel opmaken of je je moet wagen aan een nieuw product.

Aanraders zijn vaak een persoonlijke kwestie qua smaak , maar algemeen kan ik je de volgende tips geven:

De compounds van vulcan (aanrader voor mij !)
De boxen van evolution doen het altijd goed.
Tip : dumbum salute compound (voor de betere knal tussendoor)

Ik zou als ik jou was je niet doodstaren op de grote van Boxen.
Verleden jaar sloot ik met de oman van vulcan af, niet de duurste en grootste box maar iedereen sloeg stijl achterover van die box.
Groot is niet altijd beter.

Zo kan ik je ook het advies geven om een "fairytail" assortiment van evolution te te nemen.
6 x 19 shote cakes met grote perfect uitgewerkte effecten, dit assortiment gaat eruit en is een musthave om een keer te hebben gehad.

Veel plezier met het uitzoeken , de voorpret van het uitzoeken is bijna net zo leuk als de aankoop en stoken. :wink:

( en inderdaad even een offerte aanvragen.... maar wacht er niet te lang mee , soms wil je dan net naast een product grijpen om dat deze uitverkocht is)

Nou heb een offerte opgestuurd hopelijk is dat goed gegaan ( niet echt verstand van excel )

Mijn lijstje:
Airforce display box - 189,95
nano shot - 194,95
transbomber champ edi- 169,95
event sodom en gommo - 229,95
tournament box - 235,00
gates of detonation - 199,00
colossal diamond - 104,95
Mania kingsize xxl - 94,95
fairytail assortime - 82,50
celebration cracker - 39,99
stargate - 22,95
meltdown - 5,25 ---- 2x
thunderking bulkpack - 9,99

totaal 1585 Euro :D

nu hopen op een leuke offerte terug :P

Niet zo ongeduldig. Ze reageren volgens eigen zeggen binnen 4 werkdagen, dus dat kan nog tot dinsdag duren.

Zomaar uit nieuwschierigheid.
Al een film van de Bredas final countdown?
Twijfel om r voor dat geld nog 1 bij te bestellen of voor de bunker blaster te gaan.

Kan iemand mij het onderstaande misschien eens uitleggen. Dit lees ik als ik bij het afrekenen kies voor 'in de winkel betalen'. Het is nogal tegenstrijdig. Mag ik nou wel in de winkel betalen en slaat die eerst zin helemaal nergens op of zit het toch anders?

LET OP: U moet uw bestelling binnen 5 dagen na besteldatum betalen anders wordt uw bestelling geannuleerd!
Uiteraard kunt u uw bestelling ook in de winkel betalen.

Binnen 5 dagen in de winkel betalen?
Mijn aaname zal zijn dat je dan binnen 5 dagen naar de winkel moet. En daar dan betaald.

Kan iemand mij het onderstaande misschien eens uitleggen. Dit lees ik als ik bij het afrekenen kies voor 'in de winkel betalen'. Het is nogal tegenstrijdig. Mag ik nou wel in de winkel betalen en slaat die eerst zin helemaal nergens op of zit het toch anders?

LET OP: U moet uw bestelling binnen 5 dagen na besteldatum betalen anders wordt uw bestelling geannuleerd!
Uiteraard kunt u uw bestelling ook in de winkel betalen.

Dit is een service waar je op rekening bestellen kan, de bestelling word voor je gereserveerd.
Regel is wel dat je binnen 5 dagen of: het geld overmaakt of bestaald met ideal of cash afrekent in de winkel.

Het is dus niet zo dat je pas bij de afhaaldagen hoeft te betalen en dat ze twee maanden van te voren je bestelling reserveren!

Mensen enig idee hoelang zo een offerte aanvraag kan duren? Werd gezegt 4 dagen maar daar zijn we al overheen.

Het sheet was ook te gebruiken voor de aanvraag van kartonnen. Zaterdag de aanvraag verstuurd, maar ook hier nog geen reactie.

Kritische ik: communiceer dat dan even pro-actief als BredaVuurwerk zijnde in plaats van iets aan te bieden en forumleden vervolgens in verwarring te laten.

Precies deze reden dat ik al 2 jaar niet meer bij Bredavuurwerk bestel, zeer slechte communicatie.

Ik rijd wel naar een andere toko toe die wel goed communiceert, helemaal met de hoeveelheid die wij als freaks kopen vind ik open communicatie soms nog belangrijker als een cakebox die €5,- duurder of goedkoper is.

Ik bestel hier al jaren met veel plezier,dat de communicatie mischien niet direct is kan voor sommigen een issue zijn.
Ik ben tot nu toe zeer tevreden met het assortiment, de prijzen en de service geboden word.
Ik rij ieder jaar met veel plezier naar Breda.

Voor mij de onestop shop :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan