[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmpf....

- de laatste reactie van Breda zelf op VWC stamt van 24 oktober (met veel vragen en verzoeken rondom assortiment, freakmiddag, offertes etc. tot gevolg)
- mensen moeten zonder kennisgeving blijkbaar heel lang wachten op feedback van een offerte
- tussentijdse acties ontbreken of worden niet gecommuniceerd (zeker geen must, maar ter vergelijking: voorgaande jaren waren er geregeld artikelen even in promotie in deze periode)

Volgens mij heeft dit niets meer met 'geduld hebben' en 'als freak vooraan in de rij aansluiten' te maken, zoals eerder werd gesuggereerd. Ik vind het echt triest dat mensen 3 weken na het plaatsen van een offerte zelf de telefoon er maar bij moeten pakken. Tamelijk respectloos naar je klanten toe.

Sorry, ik blijf kritisch... zeker niet op het assortiment en de prijzen, maar wel op de service. Gemiste kans ook marketing-technisch gezien. Het verbeteren van de service zou het (voor mij) echt een topwinkel maken waar ik niet omheen kan (wat nu wel het geval is).
Dit is ook precies één van de redenen dat ik hier mijn order niet heb geplaatst. Heb meer dan 4 weken op een offerte moeten wachten, waarbij ik er zelf meerdere malen achteraan heb moeten mailen en bellen. Prijzen waren prima, maar de bestelling plaatsen kon alleen o.b.v. volledige vooruitbetaling en niet middels een aanbetaling. Geen probleem bij een order van een paar honderd euro, maar bij een grotere order is dat te veel risico.

Heb mn geduld ook enigzins verloren, 8 december is voor mij geen optie ook daar ik 1 december vrij gehouden had. 3 weken op een offerte gewacht, ik sta er nog voor open had ook al een app gestuurd maar inmiddels heb ik wel elders wat orders geplaatst.
Jammer, gemiste kans

Hmpf....

- de laatste reactie van Breda zelf op VWC stamt van 24 oktober (met veel vragen en verzoeken rondom assortiment, freakmiddag, offertes etc. tot gevolg)
- mensen moeten zonder kennisgeving blijkbaar heel lang wachten op feedback van een offerte
- tussentijdse acties ontbreken of worden niet gecommuniceerd (zeker geen must, maar ter vergelijking: voorgaande jaren waren er geregeld artikelen even in promotie in deze periode)

Volgens mij heeft dit niets meer met 'geduld hebben' en 'als freak vooraan in de rij aansluiten' te maken, zoals eerder werd gesuggereerd. Ik vind het echt triest dat mensen 3 weken na het plaatsen van een offerte zelf de telefoon er maar bij moeten pakken. Tamelijk respectloos naar je klanten toe.

Sorry, ik blijf kritisch... zeker niet op het assortiment en de prijzen, maar wel op de service. Gemiste kans ook marketing-technisch gezien. Het verbeteren van de service zou het (voor mij) echt een topwinkel maken waar ik niet omheen kan (wat nu wel het geval is).

Tussentijdse acties vorig jaar was echt top. Paar keer leuke box van Pangu/EVO kunnen scoren.

Twee jaar geleden stond de freakmiddag op de planning, maar toen sneeuwde het zo erg dat we niet gegaan zijn. Misschien dit jaar een herkansing.

Antwoord op vragen duurt wat langer dan bij andere zaken, ik wacht er ook al even op.
Maar het zijn wel echt kenners, liefhebbers die een van de grootste winkels van zuid nederland runnen.
Ik heb al jaren niks te klagen, afhalen is altijd top.

Ik blijf het een hele fijne winkel vinden.

En een tip voor degene die niet lang kunnen wachten: als je belt regelen ze meteen alles!

Beste freaks,

Onze excuses voor het weinig communiceren van onze kant. Dit heeft te maken met vakantie (offertes terug ontvangen kan hierdoor ook nog een aantal dagen op zich laten wachten) Verder zijn wij druk bezig om de normale site zo snel mogelijk online te krijgen. Met het overgaan op een nieuw systeem neemt dit andere tijdrovende taken met zich mee. Om deze redenen schiet het er soms bij in om op het forum te kijken. Onze excuses daarvoor, wij gaan proberen hier frequenter op te kijken. Echter kan het wel mogelijk zijn dat het antwoord op je vraag eventjes op zich laat wachten.

Team BredaVuurwerk

Laatst bewerkt:
Gaan jullie toevallig ook Funke verkopen?

+1, heb het overgrote deel van mijn vuurwerk bij jullie besteld en zou er graag wat Funke Producten, zoals de kometenbomben (en het liefst ook oldskool knallers, die dit jaar weer op de markt komen bij willen bestellen. Gaan jullie hier nog wat mee doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan