Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is ook precies één van de redenen dat ik hier mijn order niet heb geplaatst. Heb meer dan 4 weken op een offerte moeten wachten, waarbij ik er zelf meerdere malen achteraan heb moeten mailen en bellen. Prijzen waren prima, maar de bestelling plaatsen kon alleen o.b.v. volledige vooruitbetaling en niet middels een aanbetaling. Geen probleem bij een order van een paar honderd euro, maar bij een grotere order is dat te veel risico.Hmpf....
- de laatste reactie van Breda zelf op VWC stamt van 24 oktober (met veel vragen en verzoeken rondom assortiment, freakmiddag, offertes etc. tot gevolg)
- mensen moeten zonder kennisgeving blijkbaar heel lang wachten op feedback van een offerte
- tussentijdse acties ontbreken of worden niet gecommuniceerd (zeker geen must, maar ter vergelijking: voorgaande jaren waren er geregeld artikelen even in promotie in deze periode)
Volgens mij heeft dit niets meer met 'geduld hebben' en 'als freak vooraan in de rij aansluiten' te maken, zoals eerder werd gesuggereerd. Ik vind het echt triest dat mensen 3 weken na het plaatsen van een offerte zelf de telefoon er maar bij moeten pakken. Tamelijk respectloos naar je klanten toe.
Sorry, ik blijf kritisch... zeker niet op het assortiment en de prijzen, maar wel op de service. Gemiste kans ook marketing-technisch gezien. Het verbeteren van de service zou het (voor mij) echt een topwinkel maken waar ik niet omheen kan (wat nu wel het geval is).
Hmpf....
- de laatste reactie van Breda zelf op VWC stamt van 24 oktober (met veel vragen en verzoeken rondom assortiment, freakmiddag, offertes etc. tot gevolg)
- mensen moeten zonder kennisgeving blijkbaar heel lang wachten op feedback van een offerte
- tussentijdse acties ontbreken of worden niet gecommuniceerd (zeker geen must, maar ter vergelijking: voorgaande jaren waren er geregeld artikelen even in promotie in deze periode)
Volgens mij heeft dit niets meer met 'geduld hebben' en 'als freak vooraan in de rij aansluiten' te maken, zoals eerder werd gesuggereerd. Ik vind het echt triest dat mensen 3 weken na het plaatsen van een offerte zelf de telefoon er maar bij moeten pakken. Tamelijk respectloos naar je klanten toe.
Sorry, ik blijf kritisch... zeker niet op het assortiment en de prijzen, maar wel op de service. Gemiste kans ook marketing-technisch gezien. Het verbeteren van de service zou het (voor mij) echt een topwinkel maken waar ik niet omheen kan (wat nu wel het geval is).
Nee hoor! Niet nodig!Moet er nog worden ingeschreven voor de freakmiddag?
Gaan jullie toevallig ook Funke verkopen?
Gaan jullie toevallig ook Funke verkopen?
Op fb staat teaser van breda final countdown box (1shot)
De buren van topvuurwerk breda verkopen al Funke, dus verwacht niet dat ze dit ook gaan aanbieden.Gaan jullie toevallig ook Funke verkopen?
De buren van topvuurwerk breda verkopen al Funke, dus verwacht niet dat ze dit ook gaan aanbieden.
Klik voor afspelen![]()