[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom top service! Wat een verademing.

Baassie, Joey en kale meneer bij rolluik....(naam even ontschoten), top gasten. :bye:

Fijne kerst! Geniet van deze mooie dagen. Even een kleine mededeling.

Tijdens de freakafhaalmomenten kun je ook orders van onze reguliere site en Mania website afhalen. Ze liggen echter nog niet klaar bij jullie bestellingen. Nadat je je freakbestelling hebt ingeladen kun je daarna de orders van de reguliere website en vuurwerkmania site afhalen.

We verwachten dat iedereen begrijpt dat het onmogelijk is om wachttijden volledig te voorkomen. We doen onze stinkende best om alles zo vlekkeloos als mogelijk is te laten verlopen.

Eerder komen dan je afhaalblok heeft geen zin. We checken je aanwezigheid pas af als je blok is ingegaan. In de nacht zijn we alleen open voor afhalen. En om de logistiek goed te laten verlopen kun je niet eerder dan je afhaaltijd het terrein op rijden. Helaas moeten we deze regel instellen omdat meer dan 40% te vroeg kwam en daardoor liepen de afhaalblokken door de war.

We hebben er in ieder geval al weer veel zin in. Nu eerst lekker kerst vieren.

Goed geregeld, beetje streng zijn mag best. Voorkomt uiteindelijk een hoop irritatie bij iedereen!

Toch zag ik her en der ook wat cafferata spul liggen wat ik niet te koop heb gezien... Had nog wel wat spul daarvan willen hebben... Maar zoals ik hierboven al aangaf, prima geregeld weer hier!

Wederom top service! Wat een verademing.

Baassie, Joey en kale meneer bij rolluik....(naam even ontschoten), top gasten. :bye:

Das Joost, een held, Als je zoveel vuurwerk omzet als Bredavuurwerk doet, dan moeten er goede mensen zijn in zowel logistiek, uitlevering en organisatie. Dat is met Luuk, Rolf en Joost goed geregeld daar. Topzaak!

Afgelopen nacht geweest met een collega. We stonden beiden binnen een kwartier weer buiten:handsup: en bedankt voor het omwisselen van de tournament box voor de 2018 versie:cool: top service:D

Das Joost, een held, Als je zoveel vuurwerk omzet als Bredavuurwerk doet, dan moeten er goede mensen zijn in zowel logistiek, uitlevering en organisatie. Dat is met Luuk, Rolf en Joost goed geregeld daar. Topzaak!

Vandaag was het Joost niet :wink: Maar inderdaad hij is een held :cool:

Net onze freakbestelling opgehaald. Alles aanwezig, top service.! Het ziet eruit dat jullie alles voor elkaar hebben dit jaar. Top.!

Tipje: hang even een bordje op waar je je moet melden als Freak.

Succes mannen en vrouwen en zeker weer tot volgend jaar.!

Toch zag ik her en der ook wat cafferata spul liggen wat ik niet te koop heb gezien... Had nog wel wat spul daarvan willen hebben... Maar zoals ik hierboven al aangaf, prima geregeld weer hier!

Je kan altijd producten aanvragen, soms moet je dan wel per karton afnemen. Ik heb vele cafferata producten gekocht daar. Doe volgende keer een mailtje en je wordt zeker geholpen.

Top service trouwens zoals ook de voorbije jaren, ik had mijn bestelling erg snel. Bedankt en tot volgend jaar.

Kom net uit Breda vandaan. Heel relaxed en gemoedelijk was het daar, goede service, eerlijke vervangers, vriendelijke mensen, en was redelijk vlot weer weg! Nogmaals bedankt.

Net onze freakbestelling opgehaald. Alles aanwezig, top service.! Het ziet eruit dat jullie alles voor elkaar hebben dit jaar. Top.!

Tipje: hang even een bordje op waar je je moet melden als Freak.

Succes mannen en vrouwen en zeker weer tot volgend jaar.!

Helemaal mee eens. Na een negatieve ervaring vorig jaar was ik blij om te zien dat dit jaar alles prima geregeld was. Mijn complimenten Bredavuurwerk! :thumbup:

Zo dat was lekker efficiënt georganiseerd. Binnen 10 minuten stond alles klaar en konden we weer op pad.
Sfeer was ondanks het late tijdstip nog goed, volgens mij was dit het laatste blok.
Alles geleverd gekregen, dus ook Breda’s Finest muv gratis cake van Evolution. Als vervanger MJBB gekozen met kleine bijbetaling.

Top geregeld!

Liep veel soepeler dan vorig jaar. 2 producten waren niet aanwezig wat bij mij een trend begint te worden maar ze hebben het op zich prima opgelost en beterschap gewenst door het nieuwe systeem.
Bedankt voor de goede service!

Vanavond in Breda geweest, fijne locatie, goed logistiek in orde, snelle service. Topzaak en zeker een aanrader voor iedereen. Tot volgend jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan