robin_oosterhout
VWC lid
hier ook alles prima verlopen. mij. dank is groot bredavuurwerk, mij zie je volgend jaar zeker terug!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Fijne kerst! Geniet van deze mooie dagen. Even een kleine mededeling.
Tijdens de freakafhaalmomenten kun je ook orders van onze reguliere site en Mania website afhalen. Ze liggen echter nog niet klaar bij jullie bestellingen. Nadat je je freakbestelling hebt ingeladen kun je daarna de orders van de reguliere website en vuurwerkmania site afhalen.
We verwachten dat iedereen begrijpt dat het onmogelijk is om wachttijden volledig te voorkomen. We doen onze stinkende best om alles zo vlekkeloos als mogelijk is te laten verlopen.
Eerder komen dan je afhaalblok heeft geen zin. We checken je aanwezigheid pas af als je blok is ingegaan. In de nacht zijn we alleen open voor afhalen. En om de logistiek goed te laten verlopen kun je niet eerder dan je afhaaltijd het terrein op rijden. Helaas moeten we deze regel instellen omdat meer dan 40% te vroeg kwam en daardoor liepen de afhaalblokken door de war.
We hebben er in ieder geval al weer veel zin in. Nu eerst lekker kerst vieren.
Wederom top service! Wat een verademing.
Baassie, Joey en kale meneer bij rolluik....(naam even ontschoten), top gasten.![]()
DE bunkers staan ram en en rsm vol. En verassingspakket 1 en 2 staan ook gereed. ziet er goed uit. de kopers daarvan zullen blij zijn denk.
Das Joost, een held, Als je zoveel vuurwerk omzet als Bredavuurwerk doet, dan moeten er goede mensen zijn in zowel logistiek, uitlevering en organisatie. Dat is met Luuk, Rolf en Joost goed geregeld daar. Topzaak!
Toch zag ik her en der ook wat cafferata spul liggen wat ik niet te koop heb gezien... Had nog wel wat spul daarvan willen hebben... Maar zoals ik hierboven al aangaf, prima geregeld weer hier!
Net onze freakbestelling opgehaald. Alles aanwezig, top service.! Het ziet eruit dat jullie alles voor elkaar hebben dit jaar. Top.!
Tipje: hang even een bordje op waar je je moet melden als Freak.
Succes mannen en vrouwen en zeker weer tot volgend jaar.!