[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Namens de gehele crew van BredaVuurwerk een gelukkig, gezond en ontzettend knallend 2020 gewenst!

Wij kijken terug op een succesvol jaar. Zo namen we onze processen onder de loep en maakte we hierin wat wijzigingen. Deze wijzigingen hebben positief uitgepakt. Het uitleveringen ging volledig naar onze tevredenheid en zo te lezen heeft het merendeel van jullie dit ook ervaren. Bedankt voor jullie vertrouwen en natuurlijk voor de freakbestellingen.

De afgelopen dagen hebben we de bunkers opgeruimd, de restanten geteld en op dit moment,. zijn nu bezig om de outlet in te richten. De outlet openen we dit jaar op de reguliere site www.bredavuurwerk.nl. Voor de freaksite komt er wel een aparte URL. Het streven is om de outlet binnen 1 a 3 dagen te openen! :)

Mooi nieuws en fijn dat alles naar tevredenheid heeft gelopen. Kom maar door met de acties, ben benieuwd.

Even een vraag, stel dit trieste land wil echt een verbod instellen op consumenten vuurwerk, en ik heb bij jullie vuurwerk besteld voor komend jaar, hoe gaat het dan in zijn werk, ben je dan je geld kwijt, krijg je geld terug.

Ik verwacht niet dat het zo snel gaat, en hopelijk komt er nooit een verbod, maar als ik zo de media mag geloven drukken ze het er gewoon door heen.

Ik ben benieuwd naar de producten die weer gaan komen.

Ik weet nog van vorige jaren dat als je in de outlet besteld hebt, je niet persé ook de voorraad van dat jaar ervoor krijgt, dus ze reserveren géén oude batches.

Even een vraag, stel dit trieste land wil echt een verbod instellen op consumenten vuurwerk, en ik heb bij jullie vuurwerk besteld voor komend jaar, hoe gaat het dan in zijn werk, ben je dan je geld kwijt, krijg je geld terug.

Ik verwacht niet dat het zo snel gaat, en hopelijk komt er nooit een verbod, maar als ik zo de media mag geloven drukken ze het er gewoon door heen.

Ik ben benieuwd naar de producten die weer gaan komen.
Feitelijk is het zo dat ze moeten leveren. Kunnen ze dat niet dan is er geen 2-zijdige overdracht. Jij hebt wel betaald en zij niet geleverd. Je hebt dan ook recht op teruggave. Zou raar zijn als dit nu anders zou zijn.
Bij afschaffen van vuurwerk zal de winkel gecompenseerd moeten worden voor de geleden schade (restvoorraden etc) dit wordt dan betaald door de overheid lijkt mij.

Al met al zal er dit jaar nog geen totaalverbod komen verwacht ik. Er moeten nieuwe wetten komen en mensen en winkels moeten de mogelijkheid hebben van hun vuurwerk af te komen.

Zit ik een beetje in de buurt Breda vuurwerk?

Feitelijk is het zo dat ze moeten leveren. Kunnen ze dat niet dan is er geen 2-zijdige overdracht. Jij hebt wel betaald en zij niet geleverd. Je hebt dan ook recht op teruggave. Zou raar zijn als dit nu anders zou zijn.
Bij afschaffen van vuurwerk zal de winkel gecompenseerd moeten worden voor de geleden schade (restvoorraden etc) dit wordt dan betaald door de overheid lijkt mij.

Al met al zal er dit jaar nog geen totaalverbod komen verwacht ik. Er moeten nieuwe wetten komen en mensen en winkels moeten de mogelijkheid hebben van hun vuurwerk af te komen.

Zit ik een beetje in de buurt Breda vuurwerk?

Ik zou je hier niet zo´n zorgen overmaken. Bewust verkopen wij nog geen F2 singles in de outlet. Dat doen we pas nadat er 100% duidelijkheid is. Een totaalverbod komt er dit jaar nog niet. Dus alle speculaties omtrent vergoedingsregelingen gaan wat te ver. Mocht er ooit echt een totaalverbod komen en er zijn op dat moment orders geplaatst, dan volgen wij vanzelfsprekend de regels op! Geen zorgen!

Ik weet nog van vorige jaren dat als je in de outlet besteld hebt, je niet persé ook de voorraad van dat jaar ervoor krijgt, dus ze reserveren géén oude batches.

Batches garanderen bij niet-uitloop producten is niet meer te doen voor ons. Zeker niet als men kiest voor een laat afhaalblok. Daarnaast werken wij wel fifo, dus first in first out. Ook hebben we al restpartijen opgekocht, maar die liggen nog niet fysiek in de bunkers. Daarvan is op voorhand ook niet te zeggen welke jaartallen we binnen krijgen.

Ben er weer klaar voor om te bestellen. Na de vuurwerk kater van de afgelopen dagen is het fijn om weer een afhaalbon op m'n pc te hebben staan 😂 super dat jullie zo vroeg online komen.

prijzen staan er al een paar dagen op, er zijn zelfs al mensen die besteld hebben, er was heel even een afhaalblok beschikbaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan