[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aiaiai, zeeer dichtbij deze shop. En zeer mooie prijzen. Heb een prima adresje al, maar zal het eens gaan overwegen.
Aan het eind van het jaar ook kortingen of freakacties?

Aiaiai, zeeer dichtbij deze shop. En zeer mooie prijzen. Heb een prima adresje al, maar zal het eens gaan overwegen.
Aan het eind van het jaar ook kortingen of freakacties?

We wilde graag iets voor de freaks doen, vandaar deze zeer scherpe prijzen.
Gedurende het jaar komen wij met leuke actie’s en prijzen.
In december gaan we werken met gratis vuurwerk bij je bestelling.
De prijzen zullen per 1 augustus iets gaan stijgen.

Banner 3@2x.png

Welkom Katan Vuurwerk bij Vuurwerkcentrum Brabant.

Komend seizoen zullen wij ook dealer zijn van Katan Vuurwerk.
We hebben alvast een aantal artikelen geselecteerd. Deze komen binnenkort in onze webshop.

Vandaag openen we met een hele mooie weekdeal van Katan met een ongekende prijs!!
Vanaf nu te vinden in onze webshop bij Weekdeals of Katan.

www.vuurwerkcentrumbrabant.nl

12 x 19 shots assortiment katan.png

Net de lucky number 19 actie besteld en nog wat kleine dingen, wat een lekkere prijzen zeg! Wel een eindje rijden maar dat geeft de sfeer van oud en nieuw, ik heb er zin an :handsup:

Dat vinden wij ook! Echte toppers!

Alle info omtrent onze winkel plaatsen wij in dit topic en op Facebook.

Deel en like onze Facebookpagina zodat wij je op de hoogte kunnen houden van alle acties.
Facebook: Vuurwerktotaal Hilvarenbeek

Dat is echt een enorm goede toevoeging! Qua prijs/kwaliteitsverhouding een van de beste assortimenten die er zijn. Zag hem ineens staan op jullie site. Ik had dus blijkbaar toch iets gemist! :wink:

Bekijk bijlage 38330

Welkom Katan Vuurwerk bij Vuurwerkcentrum Brabant.

Komend seizoen zullen wij ook dealer zijn van Katan Vuurwerk.
We hebben alvast een aantal artikelen geselecteerd. Deze komen binnenkort in onze webshop.

Vandaag openen we met een hele mooie weekdeal van Katan met een ongekende prijs!!
Vanaf nu te vinden in onze webshop bij Weekdeals of Katan.

www.vuurwerkcentrumbrabant.nl

Bekijk bijlage 38331

Aanvullende info:

Het assortiment bestaat uit 12 verschillende cakes van 19 shots.
Elke cake bevat weer meerdere verschillende effecten.

Zodra goede film beschikbaar is zullen wij die toevoegen in onze webshop.
Het assortiment is al wel te bestellen in onze webshop.

Wow wat een mooie acties weer :)klinkt als een leuk 19 shots pakket.

Nog een vraagje weet niet of dit bekend bekend is maar
Is dit een nieuwe Katan Serie of de sneaky serie en hoeveel gram zijn de cakes per stuk ?

Mvg,

Dit is een nieuwe serie van katan.

Aantal gram is tussen de 12,5 en 15 gram per shot.
Rond de 275 gram per cake ongeveer.

Laatst bewerkt:
Een nieuwe 19 shots voor een geweldige prijs..i love it..alle 19 shots van Katan waren tot nu toe goed..wel een twijfel zonder filmpje maar misschien moet ik maar een gokje doen :)

Afgaan op het filmpje van Bizzle zal ik deze niet aanschaffen, het geeft geen Wauw effect en niet de kwaliteit die ik gewend ben, maar de aanbieding 12 cakes voor €99 is een goede prijs lijkt me, een pakket voor in de vooravond.

Ik wacht op de nieuwe producten van Evo en de prijzen, dan kan ik me lijstje compleet gaan maken.

Afgaan op het filmpje van Bizzle zal ik deze niet aanschaffen, het geeft geen Wauw effect en niet de kwaliteit die ik gewend ben, maar de aanbieding 12 cakes voor €99 is een goede prijs lijkt me, een pakket voor in de vooravond.

Mee eens, echt mega slecht kan het in de straat voor nog geen 10 euro per cake bijna niet zijn. Al zou ik persoonlijk liever 35 euro meer betalen en dan de Lucky Number 19 van de noordelingen dan hier aanschaffen!

Anderzijds kun je voor dit geld ook geen Brasilian ass./Fairytail ass. verwachten. Daar moet je toch echt even dieper voor in de buidel tasten. Net hoe je het bekijkt! :wink:

Mee eens, echt mega slecht kan het in de straat voor nog geen 10 euro per cake bijna niet zijn. Al zou ik persoonlijk liever 35 euro meer betalen en dan de Lucky Number 19 van de noordelingen dan hier aanschaffen!

Anderzijds kun je voor dit geld ook geen Brasilian ass./Fairytail ass. verwachten. Daar moet je toch echt even dieper voor in de buidel tasten. Net hoe je het bekijkt! :wink:

Helemaal mee eens :wink:

Wij vinden het een mooie aanvulling in de breedte van ons assortiment.
We willen voor ieders budget goede producten proberen weg te zetten.
Gelukkig hebben we keuze genoeg :D

Het filmpje begon lekker, vooral cake 1 en 3 (die zat ook in de oude sneaky 6 van katan)
Blijf erbij dat ze die cake met spinning tails los moeten verkopen (of gewoon de sneaky 6 opnieuw uitbrengen)

Ik wacht op de nieuwe producten van Evo en de prijzen, dan kan ik me lijstje compleet gaan maken.

Hoi Hout86,

Wij wachten ook nog op de prijzen maar zoals ik heb begrepen van Marchel zullen wij die binnenkort ontvangen. Wij zijn ook reuze benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan