Rebellious Rocker Box

Toch twijfel ik om deze te nemen dit jaar, als ik naar de kruitinhoud kijk en het aantal schoten is het gemiddelde niet bijster hoog.

Meer mensen met goede ervaringen van deze doos ?

Persoonlijk vind ik dit een prima box waarin alles aanwezig is. En idd in post 36 zie je een prachtige weergave van deze box!

Toch twijfel ik om deze te nemen dit jaar, als ik naar de kruitinhoud kijk en het aantal schoten is het gemiddelde niet bijster hoog.

Meer mensen met goede ervaringen van deze doos ?

Het gemiddelde kruit per tube wordt door die fluit natuurlijk wel wat omlaag getrokken, en de kwaliteit van het kruit is doorslaggevend.

Ik heb deze besteld geheel op basis van de video in post 36. Hiermee heb ik 3 boxen, smash box 2 en transbomber zijn de overige. Ben benieuwd welke de meeste indruk maakt...

Heerlijk bakkie zeg fluiters mooie toevoeging tussendoor denk dat je t mooist beleeft als je eronder staat en dat ie in 1x lekker doorloopt...

Hoe vond je hem? Ik denk dat ie van best grote afstand is gefilmd, eventueel met groothoek?
Ben niet direct overtuigd door de film, maar heb hem wel in bestelling staan. :rolleyes::wink:

Hoe vond je hem? Ik denk dat ie van best grote afstand is gefilmd, eventueel met groothoek?
Ben niet direct overtuigd door de film, maar heb hem wel in bestelling staan. :rolleyes::wink:

Ik vond de effecten niet bijster groot! De laaste paar cakes doen het wel aardig! Afstand was ong 30 a 35 meter! Gefilmd met een Sony HDR-CX405, geen hoogstandje! De straatfilms overtuigen mij meer!

Jemig, die heeft er meer moeite mee dan vorig jaar. Kortere fluiters, slappe timerain, de effecten lijken als dikke stroop van hun plek te komen. Jammer dat VWmania/Rubro hun kwaliteit niet constant lijken te kunnen houden.

We zullen het wel zien dir jaar, vorig jaar was die dik in orde en scoorde ik bij mijn publiek ook een dikke WoW. Tusssen 2 grote rijen huizen in! Dit is geschoten op een plek waar het best wel open is natuurlijk. De afstand waar mee die het gefilmd heeft is ook groot. Als je eronder staat krijg is het weer anders

Golden ilussion niet geleverd gekregen, waren weinig cakeboxen wel geleverd, dit was er een van die ze wel hadden. Heb deze maar genomen ben benieuwd.

Winternight is ook een hele mooie :)

Op het forum van Winternight lees je weer mensen die, die juist weer niet hebben..... Wat een carousel dit jaar aan boxen op andere plaatsen dan die ze besteld heeft of wilde hebben.

bij jou is hij langwerpig? bij mij rechthoeking 3 om 3 naast elkaar (2 rijen dus)

Bij mij is hij ook langwerpig, ik denk dat ik ook de 2016 versie heb. De 2017 versie is waarschijnlijk met 2 rijen van 3. Voor het doorlonten is langwerpig wel handig, voor het tillen en de stabiliteit daarintegen iets minder..

Back
Bovenaan