Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
3XHeaven komt weer in ons assortiment.
Het is de bedoeling dat deze in originele vorm weer terug komt op de markt.
Hopelijk dit keer geen afkeur van cake B.
Vanavond aanwezig bij het vuurwerk van Carcassonne (Frankrijk)
Een show van 30 minuten geschoten vanaf het kasteel.
Benieuwd naar wat we allemaal te zien krijgen.
2 jaar geleden ook bij geweest. Erg leuke show, vooral de flinke peonie en goud finale. Ook het stuk dat het hele kasteel in de bengalen staat is erg mooi. Was wel druk toen en had op de terugweg een afgesloten snelweg ivm bosbrand.. was pas toen het licht werd weer terug. Onvergetelijke ervaring. Have fun!
Mooie acties wederom. Colorful City heb ik al besteld. Vorig jaar de Energizer gehad en dit was een mooie cakebox met aardig wat shots voor die prijs. Euphoric Happiness nog nooit gehad. Deze acties maken het wel heel lastig om voor de rest vd bestellingen te wachten tot het nieuwe seizoen.
Mooie acties Pascal, komt er ook nog de sunbeam in de collectie, ben me lijstje aan het maken, fijne vakantie, en vandaag is mijn verjaardag en schijnt altijd de zon
haha.
Ligt een beetje aan de prijs en of die dit jaar wel goedgekeurd wordt. Ik zit zelf te waxhten tot we de nieuwe producten online te zien krijgen, wie weet als de prijs goed is dat ik de 3x heaven nog meepak.
Bekijk bijlage 38361
Vanuit het regenachtige Frankrijk maar even een weekdeal in elkaar gezet.
Weer is alleen vandaag slecht hoor
We hebben weer 3 hele mooie weekdeals.
Bekijk bijlage 38362
Evolution Fireworks Energizer Van 149,95 Voor 90,00
Bekijk bijlage 38363
Evolution Fireworks Euphoric Happyness Van 149,95 Voor 90,00
Bekijk bijlage 38364
Pangu Fireworks Colorful City Van 155,00 Voor 80,00
De actie's zijn te vinden bij weekdeals
www.vuurwerkcentrumbrabant.nl
Bekijk bijlage 38367
WEEKDEAL!!
Bekijk bijlage 38368
Evolution Fireworks 3XHeaven Van 159,95 Voor 92,50
www.vuurwerkcentrumbrabant.nl
En is het dan de bedoeling dat de nieuwe producten van evo na het onderhoud online staan?Kan niet wachten om ze te bestellen haha!