Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Funke.
Volgens mij zijn ze bij Funke bezig om de particuliere consumentenlijn op te zetten/uittebreiden.
De moeite misschien waard om te kijken wat mogelijk is. Dan sla je een slag op de markt!
Kenners kennen de kwaliteit van Funke.
Funke! Maar als dat naar Nederland gehaald word krijg het hier weer een keuring en dan heb je een hele grote kans dat 90% afgekeurd word. Maar voor die pijlen wil ik nog wel wat omrijden hoor!
Funke is creatief bezig, zag je paar maanden terug al bij Zena in Belgie.
Misschien wel iets van meegekregen?
Nitraat, je hoort het Funke= onderscheid/ kwaliteit.
Proberen waard![]()
Natuurlijk. Maar in België hebben ze geen herkeuring omdat deze producten in China al door de keuring zijn gekomen. In Nederland moet het normaals gekeurd worden. En ik ken de kwaliteit van de Funke producten en een groot deel 1) knalt te hard of 2) heeft sterren onder de 8 meter grens.
Ik zit eigenlijk nog wel te wachten op een mooie karton actie van cakes. Bijvoorbeeld gate of heaven 2.
Lees net wat berichten over prijsverhogingen Evo. Gaan die hier ook omhoog?
We zijn begonnen aan de webshop van Vierhuizen!
We streven er naar om volgende week vrijdaag 19 januari online te gaan!![]()
Al een idee wanneer ongeveer Groningen online komt?
Dit jaar überhaupt niet, had ik vernomen.
Aangezien we altijd bezig zijn met het verruimen van ons assortiment zijn we benieuwd welke importeurs / producten jullie bij ons afgelopen jaar hebben gemist!![]()
Aangezien we altijd bezig zijn met het verruimen van ons assortiment zijn we benieuwd welke importeurs / producten jullie bij ons afgelopen jaar hebben gemist!![]()
Dit jaar überhaupt niet, had ik vernomen.