[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het goed geregeld in haulerwijk en dit jaar zcker weer:) en mensen moet niet zoveel janken, wel goeie prijzen willen, maar er geen moeite willen doen en heb ie geen rijbewijs, nou dan weet je wat je moet doen he:wink::cool:

Als je mij bedoelt dan even na denken voordat je wat zecht.
Ik ben bijna 50 en door het gevaarlijk werk wat ik heb gedaan met zware giftige stoffen mag ik niet meer rijden.
Ik hoop dan ook echt dat je mij niet bedoeld.
Elke dag duizelig en hoofdpijn gun ik niemand. :bonk:

Mannen laten we even wat dingen recht zetten want er gaan een aantal verhalen in de rondte die niet kloppen!

- Onze winkel in Groningen gaat dit jaar gewoon open! :)

- Er is gekozen om Groningen niet met de freakactie mee te laten draaien aangezien dit logistiek niet meer kan! Een actie kost veel tijd, voorbereidingen en ook ruimte. Hierdoor is gekozen om het op twee locaties te houden.

- De website komt in de loop van het jaar gewoon online, uiteraard zijn wij een Outlet en dat betekend lage prijzen! Wanneer deze online komt is op dit moment nog niet bekend, wanneer dit wel bekend is zullen we dit direct hier melden! :wink:

Zullen we nu weer ontopic gaan over de freakactie? :) Kunnen we de rest wel in het Vuurwerk Outlet Groningen topic bespreken! :wink:

Dank je voor het antwoord.

ik ben benieuwd wat er dit jaar allemaal tussen zit. afgelopen jaar voor het eerst in Haulerwijk geweest. daar zul je mij dit jaar zeker weer vinden.

Shopse allemaal straks, veel plezier. Ben benieuwd welke artikelen er op komen te staan.

De web shop van Vierhuizen is online! :D

Let op, op = op!! :wink:

In de loop van de weken zal het assortiment net als in Haulerwijk nog worden uitgebreid!

De web shop van Vierhuizen is online! :D

Let op, op = op!! :wink:

In de loop van de weken zal het assortiment net als in Haulerwijk nog worden uitgebreid!

Nondejukes wat een pareltjes staan er tussen tegen heerlijke prijzen! Waarom zitten jullie nou helemaal aan de verkeerde kant van NL!!??:bonk:

Shopze allemaal!

Mooie acties inderdaad, komen er nog vergelijkbare acties in Haulerwijk? of kun je het beste bij beide bestellen om iets zeker te kunnen stellen?

Vierhuizen:
Allereerst bedankt voor de acties!
Wel even melden dat €150 voor 8st. air damage pittig is.
Vorig jaar minder €,echter was het de 28st bij het ophalen om ongeveer 06:00 niet :frusty:

De junk wel zeer interessant voor me, projectje:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan