[Freakactie 2018] Mega Uitverkoop 2018 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stonden weer erg mooie artikelen bij op de site voor erg scherpe prijzen. Geweldig ook om het actietopic van Haokan te volgen als de site online gaat. Iedereen gaat compleet los, winkelwagens worden als een malle gevuld en van de f5 knop blijft niets meer over. Geweldig om de koopdrang, kruitstress, kruitkoorts en noem het maar op nu al te zien.

Ik heb toch mazzel gehad en de Time Machines weten te scoren, mijn bescheiden lijstje is als volgt :

2 x Time Machine
3 x Fast Riot
1 x Heavy Legend 25s
1 x Taserwall

Kon het niet laten en zag tot mijn verassing dat er weer een Time Machine en een Taserwall in stonden, jullie begrijpen het al.... ook er bij besteld :)

Ik heb 3 februari ook een aantal mooie aankopen gedaan.
Bad Ass Box 120's
Golden Illusion 100's
Escape from Hell 216's

Wanneer ik iets bestel, neem aan dat er geen minimum bestelbedrag aan verbonden is, dan krijg ik na de betaling een waardebon van 10% op een volgende bestelling?

Wanneer ik iets bestel, neem aan dat er geen minimum bestelbedrag aan verbonden is, dan krijg ik na de betaling een waardebon van 10% op een volgende bestelling?

Alleen de eerste bestelling moet minimaal €75,- zijn daarna kan je voor elk bedrag bijbestellen.
Bij al de bestellingen op 14 febr krijg je 10% waardecoupon over het bedrag dat je op 14 febr besteld

Nee je krijgt een waardecoupon van %10 over het bestelde bedrag. Echter is de eerste bestelling minimaal €75.

Golden Illusions was eerst 80 euro was en nu 99,75?

Nope, de Golden Illusion heeft vanaf het begin aan voor 99,75 gestaan. 100% zeker.

@@ Jo : ga je de shops nog een beetje gelijk trekken, in Pijnacker staat er beduidend minder in de shop.

Zo stilletjesals het vorig jaar was, zo actief is Haokan nu. Komen nog wat spulletjes in de webshop van Wolff aan gezien de uploads op Youtube. Hoop stieken op de Cruel Traction en de Stars over Barcelona.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan