[Freakactie 2018] Mega Uitverkoop 2018 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch nog een paar mooie dingen kunnen scoren ondanks dat veel weg was. Voor het eerst sinds jaren dus weer een keer naar Haokan. Ik kijk er alvast naar uit :) bedankt voor de mooie actie en tot december!!!!

wat gaat dat snel man maar toch heel wat moois kunnen bemachtigen eigenlijk alles wat ik wil alleen duurde het wat langer:D

chrash box:D:cool:
event zero tolerance
primal instinct
ultimate mythology box
evil flare mix shape

en voor me buur jonge ( bestel ik elk jaar voor )

leaping lions
the templar box

bedankt haokan tot de 28e

Gooi een deel van mijn winkelwagentje leeg: 1 crashbox, 1 double demolition en een spring break en een black thunder box

Had ik eindelijk na 1,5 uur f5 te hebben gedrukt, 2 x de Time Machine en 2 x de Monster Ride naast enkele producten die ik al had staan, is op eens mijn hele winkelwagen leeg.... wtf ?
Meteen weer proberen te vullen, maar de time machine en de monster ride al weer weg... kutzooi :sad:

Had ik eindelijk na 1,5 uur f5 te hebben gedrukt, 2 x de Time Machine en 2 x de Monster Ride naast enkele producten die ik al had staan, is op eens mijn hele winkelwagen leeg.... wtf ?
Meteen weer proberen te vullen, maar de time machine en de monster ride al weer weg... kutzooi :sad:

na 90 min word automatisch je winkel wagen geleegd zag ik staan

staan nog mooie producten in de shop van pijnacker zeg. Crash box, transbomber etc. Verrast me dat deze nog niet uitverkocht zijn

staan nog mooie producten in de shop van pijnacker zeg. Crash box, transbomber etc. Verrast me dat deze nog niet uitverkocht zijn

Mensen zetten deze in hun winkelwagen, maar doen er niks mee. Na 90min worden ze weer geleegd. Daarom loont het om te blijven refreshen.

Iemand enig idee over de Big Cake Assorted? Filmpje lijkt verdacht veel op de Cardinal of souls

Top dat systeem dat je winkelwagen 90 minuten vast wordt gehouden. Voor het eerst naar Haokan dit jaar. Aardig wat van het lijstje kunnen strepen door vaak te refreshen. Blije man hier met oa zijn Transbomber, Crashbox en een hele zooi Junks

Ik had een mooi winkelwagentje, maar was ineens leeg terwijl ik nog aan het rondneuzen en refreshen was.. Helaas dus hele mooie producten zoals the junk en monster ride misgelopen erg jammer :(

Ik had een mooi winkelwagentje, maar was ineens leeg terwijl ik nog aan het rondneuzen en refreshen was.. Helaas dus hele mooie producten zoals the junk en monster ride misgelopen erg jammer :(

Ik had het zelfde, In eerste instantie wilde ik niet meer bestellen omdat de producten er niet meer waren in de aantallen die ik graag wil vervolgens toch maar wat andere spullen in mn mandje gedaan en ineens alles weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan