Artikelen die niet binnen komen in 2017!

De Salute Cake van Vulcan was inderdaad afgekeurd maar werd pas rond 23.00 gemaild naar alle wederverkopers. De verkoop in de winkel waar ik werkte begon al om 0.00 dus we waren druk bezig met alle bestellingen en klanten in de winkel. De mail werd later pas gelezen dus de cakes waren al de winkel uit.
Ongelooflijk dat er veel moeite gedaan wordt en kosten gemaakt worden voor de keuringen (die ik wel belangrijk vind) en dan gaan ze de uitslag mailen. Ambtenaren blijven me telkens weer verrassen hoor :shocked:

De Salute Cake van Vulcan was inderdaad afgekeurd maar werd pas rond 23.00 gemaild naar alle wederverkopers. De verkoop in de winkel waar ik werkte begon al om 0.00 dus we waren druk bezig met alle bestellingen en klanten in de winkel. De mail werd later pas gelezen dus de cakes waren al de winkel uit.

Er waren volgens mij ook 2 (vuurwerk liefhebber) winkels die hem niet meegaven/verkochten.

Vol spanning naar de winkel waar ik 5 Salute cake 1 had besteld.
Ja hoor Gerco, je krijgt ze gewoon mee hoor, afkeur, niks van gehoord hoor.
En een tevreden klant verliet later het pand.
Jammer dat de betreffende winkel dicht is. :sad:

Ik vind dit nog steeds een vaag verhaal.

Er waren volgens mij ook 2 (vuurwerk liefhebber) winkels die hem niet meegaven/verkochten.

Vol spanning naar de winkel waar ik 5 Salute cake 1 had besteld.
Ja hoor Gerco, je krijgt ze gewoon mee hoor, afkeur, niks van gehoord hoor.
En een tevreden klant verliet later het pand.
Jammer dat de betreffende winkel dicht is. :sad:

Ik vind dit nog steeds een vaag verhaal.

Wanneer je weet dat je de regels overtreedt dan moet je dat natuurlijk niet gaan doen. Maar in dit geval was het wel heel laat om te melden dat het product was afgekeurd (wat natuurlijk wel te verwachten was).

Zeker zonde. Ik ben bang dat het niet de enige zal zijn die de komende week word afgekeurd. Maar dit is wel weer gelijk een echte topper. Jarenlang in mijn assortiment gehad. Ook nog een keer per 3 in mijn vuurwerkshow geschoten. Wat een geweld was dat! Voor degene die deze besteld hadden zijn er weinig waardige vervangers met dat effect maar gelukkig nog wel genoeg tijd om wat ander moois uit te zoeken.

Aj, die is wel heel zuur hoor. Ontzettend balen dat deze is afgekeurd. Wat een geweldige cake is dit en zeker geen cake op te noemen wat in de buurt komt qua vervanging.

Ik ben wel benieuwd waarom ie is afgekeurd.. Ik krijg zo´n beetje een gevoel dat het ILT alles op alles zet om een bepaald percentage af te keuren. Dat gevoel wordt langzamerhand wel een beetje waarheid.

Het is jammer dat ze geen openbare lijst hebben waar alle afgekeurde producten op staan met de reden. Dit zou ze zelf ook een beter aanzicht geven..

Idd jammer, had deze per 6 gepland in de show. Vorig jaar ook, echt geweld. We gaan iets anders proberen uit te zoeken ter vervanging!

Ik ben wel benieuwd waarom ie is afgekeurd.. Ik krijg zo´n beetje een gevoel dat het ILT alles op alles zet om een bepaald percentage af te keuren. Dat gevoel wordt langzamerhand wel een beetje waarheid.

Vast een spelfoutje op de verpakking of de vonken van het lontje vielen op de grond....:bonk:

Rubro - Daisy Beam afgekeurd

(Bron Megavuurwerkfreaks topic)

Meen je niet! erg jammer, had er ook 2 dit jaar. Betekend dit dat ze bij elke dealer niet verkocht worden? Stel dat een dealer nog wat van vorig jaar heeft staan, worden deze dan wel verkocht?

Rubro heeft meer problemen, verder zeg ik niks.

Alleen dat de levering aan de wederverkoper pas laat de 27e/ vroeg de 28e gaat plaatsvinden. Maar dat is geen geheim. Over andere producten heb ik verder niets vernomen. Dus eigenlijk valt het wel mee.

Meen je niet! erg jammer, had er ook 2 dit jaar. Betekend dit dat ze bij elke dealer niet verkocht worden? Stel dat een dealer nog wat van vorig jaar heeft staan, worden deze dan wel verkocht?

De nieuwe batch is afgekeurd. Mocht je een product uit productiejaar 2016 of eerder kunnen bemachtigen dan moet dat geen probleem zijn. Waarschijnlijk is deze nog niet uitgeleverd door Rubro dus wanneer je wederverkoper deze kan meegeven dan heb je een goede versie.

Diverse berichten gedelete i.v.m. speculaties en het trollen van anderen VWC'ers

Inderdaad, de nagel op de kop.
Zolang deze niet veel te laag klapt of op de grond klapt is afkeur sowieso onzin.
Wel typisch dat de freak producten nogal vaak afgekeurd worden.

Back
Bovenaan