[Freakactie 2018] Mega Uitverkoop 2018 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaa het lijkt erop dat hij gewoon vanaf het eerste product 90 minuten gaat tellen ongeacht wat er daarna gebeurd met het winkelwagentje. Het laatste product had ik net toegevoegd toen ineens alles weg was.

Nee er staat dit :

Let op! Uw winkelwagen wordt na 90 minuten afwezigheid, automatisch opgeschoond.

En ik ben continue op de site aan het hoppen geweest

Precies ditzelfde heb ik ook gehad,, nu kom ik niet meer aan de 75 euro met producten die ik wou hebben.

Prachtig als je even een avondje offline bent geweest om de pagina's vol stress en koopdrang door te lezen hahaha! :D Er staan ondanks alles echt nog wel leuke producten op voor mooie prijzen, zeker wat de cakeboxen betreft! :)

Precies ditzelfde heb ik ook gehad,, nu kom ik niet meer aan de 75 euro met producten die ik wou hebben.

Ik heb toch mazzel gehad en de Time Machines weten te scoren, mijn bescheiden lijstje is als volgt :

2 x Time Machine
3 x Fast Riot
1 x Heavy Legend 25s
1 x Taserwall

Geweldig om die koopstress te zien in februari al. Maar staan weer mooie artikelen tussen hoor.

Hoe groot is de kans dat ze single shots dit jaar gaan verbieden?

Die kans is niet heel groot, er is wel een aanzienlijke kans dat een aantal importeurs de kleinere niet meer importeren, maar een echt verbod zal er dit jaar waarschijnlijk nog niet komen.. Maar zekerheid daarin is er nog bij niemand.

Koop ik gister de Ultimate Profbox ( 2200Gram ik vond het al veel voor de prijs ) Maargoed je gaat ervan uit de wat er staat klopt, is hij vandaag opeens 1100Gram ..... Gewoon gehalveerd binnen een dag toch best vreemd.

Was een foutje denk ik. Ergens had je het ook kunnen verwachten, want voor 4 cakes samen is het maximum 2 kg, dus die 2200 kon sowieso niet. Maar 1100 gram is idd een groot verschil.

Koop ik gister de Ultimate Profbox ( 2200Gram ik vond het al veel voor de prijs ) Maargoed je gaat ervan uit de wat er staat klopt, is hij vandaag opeens 1100Gram ..... Gewoon gehalveerd binnen een dag toch best vreemd.

Was een foutje denk ik. Ergens had je het ook kunnen verwachten, want voor 4 cakes samen is het maximum 2 kg, dus die 2200 kon sowieso niet. Maar 1100 gram is idd een groot verschil.
Klopt, ik had het kunnen verwachten en dat deed ik eigenlijk ook wel maar had verwacht dat hij zou worden aangepast naar 2KG o.i.d. Was benieuwd of meerdere mensen dit was opgevallen. Hopelijk alsnog gewoon een lekkere bak:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan