Cees van der Horst Breda

Er werden weer wat vakken open gezet, heb inmiddels kunnen bestellen. Vuurwerk Breda bedankt voor de super aanbiedingen!

Edit: Zie nu het bericht van Vuurwerk Breda. Was even een kruit stressmomentje ja :p Bedankt!

Hoeveel voorraad is er van de Breda´s finest? Misschien neem ik er nog 1 meer tijdens het ophalen!

Moet je er even 100 toevoegen en dan langzaam naar beneden als er staat "Hoeveelheid niet beschikbaar" ;-)

Of het klopt weet ik niet, maar de website zegt 52 stuks.

Heb vorige week een pm gestuurd en een paar dagen geleden ook een mailtje maar helaas nog geen reactie
Snap dat jullie het druk hebben maar wil graag een kleine verandering doorvoeren in mijn bestelling als dat kan :shocked::rolleyes:

Bedankt voor superacties tot zo laat in het seizoen en veel succes volgende week!

Over kruitstress gesproken, zie net dat de daisy beam afgekeurd is voor dit jaar. Deze besteld bij jullie en dan is natuurlijk de vraag hebben jullie oude voorraad of wordt het wat anders uitzoeken.

Mag ook even gezegd worden. Nette service. Een smsje om even te vragen wanneer je het nu precies komt halen omdat je meerdere bestellingen hebt staan. Eerste keer dit jaar hier maar grote kans dat ik volgend jaar weer hier een deel van mijn vuurwerk kom halen.

Succes mannen met de verkoop!

Hoop dat alles goed gaat en ik vooraf contact heb opgenomen dat alle bestellingen op 1 moment worden opgenomen! Gezien ik hier toch meer als een uur voor moet rijden zou het zonde zijn als het fout gaat!

Volste vertrouwen erin dat het goed gaat! Topzaak tot nu toe!

Ik heb niets gehoord, maar wel meerdere bestellingen gedaan via de freaksite. Een verzamelbon zou handig, zijn maar ik neem aan dat dat lastig is met het huidige systeem?
Hopelijk gaat het goed morgen.

Back
Bovenaan