[WINACTIE 10] Win een VOLT! Partyraiser! [WINNAARS BEKEND]

Iemand enig idee hoe ik in shotcut een overgang kan maken met alleen maar tekst (dus gewoon een zwarte achtergrond en zonder muziek)??? Ik heb echt een leuk idee voor een filmpje, maar dat programma werkt nog best lastig...

Iemand enig idee hoe ik in shotcut een overgang kan maken met alleen maar tekst (dus gewoon een zwarte achtergrond en zonder muziek)??? Ik heb echt een leuk idee voor een filmpje, maar dat programma werkt nog best lastig...

Ik kan eventueel wel helpen? ' welk programma gebruik je?

Zojuist bereikte ons het nieuws dat ook in de arabische wereld DJ.Partyraiser en de daarbij behorende compound cakebox hard aan populariteit wint. De beelden willen we jullie natuurlijk niet onthouden.

Hierbij mijn inzending, als Partyraiser nog meer zou bewegen tijdens zijn acts dan was mijn inzending nog beter geworden...:wink:

Zojuist bereikte ons het nieuws dat ook in de arabische wereld DJ.Partyraiser en de daarbij behorende compound cakebox hard aan populariteit wint. De beelden willen we jullie natuurlijk niet onthouden.

lijkt wel 'n beetje op die van mij.. :p

Bij deze mijn inzending.

Alles is binnen bij VWT en er is zeker geen sample geschoten bij de demo van vuurwerkwinkel 'De Natte Pot'. An sich een prima box, maar de burst, mja, 'make it fucking louder!'

Geen idee, heb niet door het topic gebladerd. Zag de aktie en dit is uit de hoge hoed gekomen...

Hey die lijken ook op die van mij... ik zie ook bij die van jullie de partyraiser, voorbij komen.... :bonk::D:D

grapje hé... hahaha

Wel leuk allemaal die creaties te zien. En een ieder op zijn eigen manier.

lijkt wel 'n beetje op die van mij.. :p

Soms breng je mensen op ideeen hier helaas;) Wel balen inderdaad, had liever de ontwerpen gemaild. Nu kunnen mensen met jou idee aan de haal gaan en hem proberen te overtreffen. Waar de 1e eigenlijk het meest origineel is wint misschien diegene die jou BETER na doet;)

Achja, vind het wel leuk een beetje zien wat de concurrentie maakt. Maar merk wel dat het brand als ik iemand met mijn idee aan de haal zie gaan;)

Hierbij dan ook mijn poging, ik heb nu ook aan alle 10 de win acties meegedaan:

Wilde er ook nog muziek onder zetten, maar dat geklooi met verschillende audiosporen werd me teveel :cry:

Edit: misschien wel leuk om te vermelden dat het jongetje dat pang en boem zegt mijn neefje is van nog geen jaar oud. Speciaal voor dit filmpje hebben zijn ouders hem de geluiden geleerd. En hij is ook al gek van fonteinen!!! En soepstengels zoals jullie kunnen zien, hij deed het natuurlijk niet voor niets :D

Laatst bewerkt:
Gemaakte label
winactie 10 foto 5.png

Handig om reclame te maken voor de DJ Partyraiser :)

winactie 10 foto 7.png

Eigen gemaakte Partyraiser cakebox
winactie 10 foto 1.pngwinactie 10 foto 2.pngwinactie 10 foto 6.png

En een filmpje!

Inzending numero 6.

Vuurwerk is een traditie waar veel gezeur over is helaas. In de maand december krijgen we alleen maar negatieve dingen te horen, dit mede dankzij de media. Bij deze dus een video vanuit mijn vuurwerk hart gemaakt. In het begin wat treurig (echter is dit helaas de werkelijkheid voor veel vuurwerkliefhebbers als ze de televisie s'ochtends aanzetten) Maar laten we niet vergeten dat vuurwerk vooral voor vreugde en blijdschap staat!!! En dit is dan ook gelijk mijn boodschap voor iedereen. Geniet ervan en IEDEREEN alvast veel plezier met vuurwerk afsteken en alles wat er bij komt kijken.

Zonder ons (jullie) is er geen vuurwerk:biertje:

Back
Bovenaan