[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag 00:00 tijdens de start verkoop mijn bestelling opgehaald. Alles helemaal in orde, zeer tevreden met de freakactie, mooie prijzen en producten. Praatje en een drankje en stond vlot weer buiten hoor. Al jaren goede service. Kan altijd gebeuren dat er dingen even tegenzitten en dat je moet wachten, maja hou in gedachte dat je nette prijzen betaald, een uur wachten is niet heel leuk maar imho niet heel erg en moet je rekening mee houden.

Ik heb in het verleden ook wel eens bij orthen gehaald nou dat was echt chaos de keren dat ik er was om maar niet te praten over die keer bij een winkel in steenbergen (3,5u) wachten en dan nog niet alles compleet. Overigens moet ik erbij vermelden dat wel een aantal jaren terug was dus hoe de situatie nu is kan ik niet inschatten en zal ongetwjijfeld beter zijn maar is ook puur een voorbeeld om aan te geven dat het veel erger kan hoor ;-)

Eigenlijk geef je in de oplossingen die je aangeeft alleen maar meer mogelijkheden waarop het fout zou kunnen gaan.

Je moet alles zo simpel mogelijk houden en zo weinig mogelijk fouten kunnen maken.

1. Bestellingen laten doen en een maximaal aantal personen per venster.
2. Aan de hand van je volume welke je kan verwerken in een venster bouw je kassa's / ophaalstations.
3. Beveiliger / de kassa controleert de tijden waarop iemand komt en geeft hier aan dat iemand te vroeg is. Ook bij te laat zijn moet je iets inregelen.

Tevens snap ik je laatste zin niet met freakbestellingen buiten de freakuren om?

Dit jaar kon je (voor het eerst?) je bestelling op alle afhaalblokken van 28-31 december afhalen. De grootste drukte onstaat altijd wanneer er veel vrije inloop is. Dan is het niet handig om op die uren ook grote freakbestellingen te doen.

Maar het wordt er zeker niet moeilijker op hoor, in Steenbergen doen ze het ook (deels) op deze manier en dat werkt goed. Je moet proberen te voorkomen dat mensen die een losse bestelling willen doen, mensen die een afhaalbewijs hebben en mensen die een niet geleverd product kunnen omruilen niet allemaal in dezelfde rij staan. Nu doen de medewerkers zowel het checken van de bon, bijbestellen, opzoeken van bestelling, uitleveren en controleren. Dat kost veel tijd. Bij omruilen sta je soms weer achter mensen te wachten die net zijn binnengekomen.

Ik heb het overigens enkel over de freakblokken (in de nacht van 27-28 december), wanneer er zo goed als geen vrije inloop is en je de grote tot giga bestellingen zo snel mogelijk wil wegwerken.

Niet dat het bij mij slecht geregeld was hoor, want de relatief kleine 0:00u bestellingen stonden al klaar voor uitlevering in de showroom. Maar dat is niet een hele avond/nacht bij te houden natuurlijk.

Wat een vervelende ervaring Roobaaro.
Ik haal al ongeveer 15 jaar bij Cees, nog nooit langer dan een half uur moet wachten gelukkig.
Ik denk dat het niet alleen door laatkomers komt maar juist ook door vroegkomers, die bestellingen liggen dan gewoon nog niet klaar.

Klopt man die naast mij stond en 4 min eerder binnen was, was 2 uur te vroeg. Voor hem was de bestelling wel zo gehaald. Dat is balen als je zelf maar 10 min te vroeg bent (je komt van ver dus inschatten met tijd is soms lastig) wel ruim een uur moet wachten.

Als ik volgend jaar weer bestel neem ik wel een tijd tussen 1 en 2 uur in de nacht, zonder vrije verkoop mensen op dat moment. Dat was gewoon chaotisch gisteren.

Wachten is overigens nog tot daar aan toe, maar als de helft van deze tijd is veroorzaakt omdat iemand die de bestelling zou gaan (laten) klaarmaken doodleuk naar huis gaat, dat vind ik echt een zware misser.

Bij een aantal andere verkooppunten in het verleden (laatste 6 jaar) incomplete bestellingen en iets anders moeten uitzoeken, dit was bij Breda gelukkig wel goed op orde, alles was compleet en aanwezig. Dat is wel een dikke plus.

Een vraag van een hele andere orde, snapt iemand de houten pijlenstandaard die erbij zat met het buisje en de 4 houtjes? Mijn buisje is dikker dan het gat in het midden.

Een verzoek voor iedereen die nog moeten gaan:

Ga aub na 22:00. Daarvoor willen wij in alle rust onze bestelling ophalen ;)

Ik ben er vanavond rond 22 uur en ik laat me verrassen. Misschien rol ik m'n matrasje er even uit op bij te kunnen slapen van de verkoopdagen...

Breda was voor mij de enige stop, half uurtje gewacht. Kon toen bij de roldeur parkeren. Dubbele controle door mij en luuk. Hulpvaardige mannen erbij gehad . Auto vol en weer naar huis. Top geregeld ,100% compleet. Morgen kooien eraf halen en dan even een foto momentje. Super geregeld wat mij betreft.....Alweer! :yes:

Breda was voor mij de enige stop, half uurtje gewacht. Kon toen bij de roldeur parkeren. Dubbele controle door mij en luuk. Hulpvaardige mannen erbij gehad . Auto vol en weer naar huis. Top geregeld ,100% compleet. Morgen kooien eraf halen en dan even een foto momentje. Super geregeld wat mij betreft.....Alweer! :yes:

Wat doe je met die kooien, heb hier ook een verzameling aan kooien liggen.

Voor de derde keer op rij hier geweest.
Wederom prima geregeld. Gezellig een praatje gehad binnen. Topzaak!

Enige jammere was het probleem met mijn 2 assortimenten Mega 6. Hier kon alleen BredaVuurwerk niks aan doen. Had de pech dat er 10 dezelfde potten inzaten. Gelukkig is dit ook prima opgelost en mocht mijn zusje ze komen omruilen.

Jullie zien mij volgend jaar weer mits ik niet een keer op wintersport ga tijdens de kerstvakantie!

Dat zal wel erg brutaal zijn. ;) Nee men mag iets uitzoeken voor de adviesverkoopprijs (die vanuit de leverancier is vastgesteld). Bij twijfel dan is vuurwerkbieb een goed referentiekader!

Dit was als antwoord op deze vraag:
Wel een vergelijkbare toch? En niet iets voor 80 gekocht vooraf en dan bij iemand aan de balie de boodschap zoek maar iets voor 80 uit in de showroom? :-)

Dit is me letterlijk aangeboden irv de dumbum single shots? Dus vind het dan toch jammer. Het antwoord was letterlijk zoek maar iets voor dat bedrag in de showroom.

Verder goed geholpen.

Was top geregeld voor mij.
Was wat eerder gekomen omdat dat beter uitkwam voor beiden kanten.
Secret salutes waren niet leverbaar maar heb de colorfull city er voor meegenomen en nog een boxje ipv de visions.
Top geholpen nog even leuk gebabbeld en samen even de bestellingen gecontroleerd.
Nog een biertje gedaan met mn maat en daarna de weg naar huis ingezet.
Ik zou zeggen fijne jaarwisseling en zoiezo weer tot volgend jaar!:bye:

Laatst bewerkt:
Ben vanavond geweest en 3/4 uur later klaar. Wat ik niet begreep is dat er zaken die ik in de outlet gekocht heb niet aanwezig waren? Hoe kan dat? Het waren maar kleine frutsels maar dan nog....
Wat anders uitgekozen maar geeft toch een rare smaak.
Verder lekker n pilsje gedronken en genoten van de shop.
Al met al prima service!

Leuke zaak, 2e jaar dat ik hier ben geweest en moest dit keer wel even wachten. Had wat DumBum besteld en die bleek niet geleverd. De vrachtwagen had wat problemen en zou een uurtje later komen. Even met een maat naar de Chinees (was 's avonds), 1.5 uur later terug en toen kwam het spul even later eraan. Al met al mooi opgelost en zeker tevreden. Volgend jaar zeker weer.

Heu, al aan deze verhalen te horen kwam ik er goed van af ik ging naar binnen en stond binnen 10 minuten weer buiten, en dan nog te bedenken dat het korter kon maar ik kreeg perongeluk de Event Signal V5 in plaats van de Turbo Clash Rockets dus dat moest ook geregeld worden, top plek!

Ben vanavond geweest en 3/4 uur later klaar. Wat ik niet begreep is dat er zaken die ik in de outlet gekocht heb niet aanwezig waren? Hoe kan dat? Het waren maar kleine frutsels maar dan nog....
Wat anders uitgekozen maar geeft toch een rare smaak.
Verder lekker n pilsje gedronken en genoten van de shop.
Al met al prima service!

Ik heb ook meerdere dingen in de outlet gekocht en dan toch productiejaar 2018, ik koop het niet voor niets in de outlet... Maargoed, ik had verder wel alles. Verder had ik tegenstelling tot de meeste juist teveel bij mijn bestelling, heb dat netjes teruggegeven wat volgens mij niet vaak gebeurd... Ze wisten namelijk niet hoe ze moesten reageren haha...

Ik blijf dit toch een top winkel vinden! Kom hier al 10jaar. Ik heb me bestelling de 28e om 00.00 uur opgehaald. Het was aardig druk en het liep inderdaad niet helemaal lekker. Tijdens het wachten nog even met Rolf gesproken die de mensen ook meerdere malen iets te drinken aanbood hoe het eventueel beter kon en hij gaf aan hier ook iets mee te gaan doen. Na een klein uurtje met de complete bestelling weer naar huis. Kortom ondanks het uurtje wachten blijft het een top winkel die er alles aan blijft doen dat het voor iedereen makkelijker en sneller gaat.:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan