Thresher
VWC lid
Vrijdag 00:00 tijdens de start verkoop mijn bestelling opgehaald. Alles helemaal in orde, zeer tevreden met de freakactie, mooie prijzen en producten. Praatje en een drankje en stond vlot weer buiten hoor. Al jaren goede service. Kan altijd gebeuren dat er dingen even tegenzitten en dat je moet wachten, maja hou in gedachte dat je nette prijzen betaald, een uur wachten is niet heel leuk maar imho niet heel erg en moet je rekening mee houden.
Ik heb in het verleden ook wel eens bij orthen gehaald nou dat was echt chaos de keren dat ik er was om maar niet te praten over die keer bij een winkel in steenbergen (3,5u) wachten en dan nog niet alles compleet. Overigens moet ik erbij vermelden dat wel een aantal jaren terug was dus hoe de situatie nu is kan ik niet inschatten en zal ongetwjijfeld beter zijn maar is ook puur een voorbeeld om aan te geven dat het veel erger kan hoor
Ik heb in het verleden ook wel eens bij orthen gehaald nou dat was echt chaos de keren dat ik er was om maar niet te praten over die keer bij een winkel in steenbergen (3,5u) wachten en dan nog niet alles compleet. Overigens moet ik erbij vermelden dat wel een aantal jaren terug was dus hoe de situatie nu is kan ik niet inschatten en zal ongetwjijfeld beter zijn maar is ook puur een voorbeeld om aan te geven dat het veel erger kan hoor