[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga er ook van uit dat ik een oudere batch krijg die mooi een jaartje heeft mogen drogen. Is dit niet het geval dan is dat meteen de laatste keer outlet geweest. Heb je wel duidelijk gezegd outlet en niet freaks website?

In januari is er alleen maar outlet

Volgens mij alleen bij verkoop in freak webshop en normale webshop. Stookmaat van mij heeft bon wel gekregen en ik niet. Ik heb in de outlet besteld en woon in brabant:p

Volgens mij alleen bij verkoop in freak webshop en normale webshop. Stookmaat van mij heeft bon wel gekregen en ik niet. Ik heb in de outlet besteld en woon in brabant:p

Heb ook besteld online , niks ontvangen . Misschien beperkte voorraad ach ja we zijn al genoeg verwend bij Bredavuurwerk . :wink:

Benieuwd wat de alternatieven zijn voor de Visions Of Ecstacy Spectacle Show 120 zijn bij BredaVuurwerk!

Anders geld terugvragen en in Duitsland maar wat geinig spul voor kopen.

Vorig jaar werd er meen ik bij bepaalde producten die niet geleverd konden worden door welke omstandigheden dan ook geld geretourneerd of mocht je een gelijkwaardige ( zeker niet mindere ) vervanger kiezen. Echter geschiedde het retourneren van het geld pas in het nieuwe jaar, wat volgens mij ook vrij logisch is.

Dit jaar niet in de freakactie gekocht, maar gebruik gemaakt van de 35% gratis vuurwerk actie.
Eerst in de winkel een bakje koffie aangeboden gekregen en uitgebreid staan kletsen met een medewerker (weet zijn naam niet). Toen bestelling afgehaald en daarna met tegoedbon voor 225 euro gratis vuurwerk uitgezocht: Berlin, Polaris, No Mercy, Intensity en Cruel Cannon.
Verder allemaal even vriendelijk en gemoedelijk, ondanks de drukte. Top!

Ben inderdaad ook zeer benieuwd. Ken deze zaak niet anders dan dat alles perfect is geregeld.
Zag toevallig op Google reviews ook al een rare negatieve recensie van vanavond met de opmerking: ze hadden nieteens meer vuurwerk.

Was inderdaad pittig druk. Ook even moeten wachten maar ondanks dat prima ontvangen en geholpen. Tijdens het wachten wat te drinken aangeboden gekregen en nog even met Cees staan praten. Dus zoals gewend vriendelijk en professioneel personeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan