Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
zitten zeker mooie prijzen tussen maar ook prijzen die duurder zijn dan met bijv vroegevogel korting

Kunnen de outlet bestellingen echt alleen maar in de nacht opgehaald worden? Zie veel leuke dingen, maar kan helaas niet in de nacht vrees ik.

Is daar iets voor te regelen? :)

Mooie prijzen weer. let alleen op, als je iets in je winkelwagen doet kan iemand anders hem ook nog in zijn winkelwagen doen en dan is het maar net wie er als eerste betaald.
Had zo de 4 Seasons in de winkelwagen gedaan en toen ik nog wat verder geshopt had en ik wou gaan betalen was de 4 Seasons niet meer op voorraad.

Oeps... Sorry makker. Ik ben bang dat ik de laatste net voor je neus heb weggesnaaid... :wink:

Klopt, zo ontschoten mij de willow time ook! maar ik heb geen klagen :D Eerste bestelling is een feit!

Mooie prijzen weer. let alleen op, als je iets in je winkelwagen doet kan iemand anders hem ook nog in zijn winkelwagen doen en dan is het maar net wie er als eerste betaald.
Had zo de 4 Seasons in de winkelwagen gedaan en toen ik nog wat verder geshopt had en ik wou gaan betalen was de 4 Seasons niet meer op voorraad.

Ook maar een bestelling gedaan... Voor die prijs laat je de Cruel traction en andere cakeboxen toch niet schieten...

Die boxen zijn prijstechnisch overal gelijk. Over een maand of 7 zijn er ook weer tig webshops die een CT voor 100 euro aanbieden.

Vind het wel cool dat de winkeliers er nu alweer mee bezig zijn hoor

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan