Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben normaal gesproken alle 3 de verkoopdagen aan het rond rijden om mijn spulletjes op te halen. Zou niet weten wat 's nachts ophalen je een grotere freak maakt.

Ik heb dat nooit gesnapt. Helaas wordtmijn eerdere vraag daarover ook niet beantwoord. Ik denk dat dat het antwoord ook meteen is...
Toch geen Breda dit jaar dan. Zonde.

Ik heb dat nooit gesnapt. Helaas wordtmijn eerdere vraag daarover ook niet beantwoord. Ik denk dat dat het antwoord ook meteen is...
Toch geen Breda dit jaar dan. Zonde.

Ik snap op zich wel waarom ze het 's nachts doen. De marges zijn redelijk laag en de volumes groot. Denk dat het op de verkoopdagen zelf het nog winkelende publiek te veel hindert. Ben toch wel van mening dat op die drie dagen het meeste geld verdient wordt in de winkel en niet met de freakprijzen.

Ik snap op zich wel waarom ze het 's nachts doen. De marges zijn redelijk laag en de volumes groot. Denk dat het op de verkoopdagen zelf het nog winkelende publiek te veel hindert. Ben toch wel van mening dat op die drie dagen het meeste geld verdient wordt in de winkel en niet met de freakprijzen.

Exact. Plus in de outlet koopt men grotendeels ook voor de oude batches. Het is in de freaknacht al moeilijk om de producten voor desbetreffende apart te houden. Logistiek wordt het helemaal een drama als je dat gedurende de drie verkoopdagen wilt regelen.

Net ook even wat besteld, maar ik baal er wel van dat de Fading Stars hier ook al weg is en dat de ophaaltijden niet echt fijn zijn...:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan