MasterBsc
VWC lid
Mooi prijzen, ga er alleen niet midden in de nacht voor rijden.
Haha zo dachten we ooit allemaal..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi prijzen, ga er alleen niet midden in de nacht voor rijden.
Je bent freak of je bent het niet he?![]()
Kunt ook net voor de nacht rijden en dan camperenhaha
Ben normaal gesproken alle 3 de verkoopdagen aan het rond rijden om mijn spulletjes op te halen. Zou niet weten wat 's nachts ophalen je een grotere freak maakt.
Ik heb dat nooit gesnapt. Helaas wordtmijn eerdere vraag daarover ook niet beantwoord. Ik denk dat dat het antwoord ook meteen is...
Toch geen Breda dit jaar dan. Zonde.
Ik heb dat nooit gesnapt. Helaas wordtmijn eerdere vraag daarover ook niet beantwoord. Ik denk dat dat het antwoord ook meteen is...
Toch geen Breda dit jaar dan. Zonde.
Ik snap op zich wel waarom ze het 's nachts doen. De marges zijn redelijk laag en de volumes groot. Denk dat het op de verkoopdagen zelf het nog winkelende publiek te veel hindert. Ben toch wel van mening dat op die drie dagen het meeste geld verdient wordt in de winkel en niet met de freakprijzen.
Uhm welke vraag? Of lees ik er straal overheen?
Kunnen de outlet bestellingen echt alleen maar in de nacht opgehaald worden? Zie veel leuke dingen, maar kan helaas niet in de nacht vrees ik.
Is daar iets voor te regelen?![]()
Merci!inmiddels via pm gereageerd!
We hadden er 3 liggen. Die waren direct weg. Natuurlijk komt er in de loop van het jaar wel weer nieuwe batch Transbombers op.
Voorlopig staan alle restanten erop. We zijn druk in gesprek met verschillende leveranciers. Wie weet.