Freak Actie 2024 - Vuurwerk Huizen

Als het goed is zijn wr een vijftal afhaalblokken beschikbaar. Zoals aangeven in de startpost zijn de dit de enige beschikbare afhaaltijden voor de freak orders ( muv bestellingen via de magnumsite wanneer de online gaat )
Ah, ik had iets in de winkelmand dat tussendoor uitverkocht was. Komt de Screaming Vulture nog terug? ;)

Op verzoek heb ik onderstaande 2 items zojuist toegevoegd aan ons assortiment :p

Daarnaast hebben wij vanuit Broekhoff gehoord dat er een aantal items op tijd gaan binnenkomen, zodra ik deze op papier heb bevestigd zal ik die vrij zetten voor de verkoop,.
Het gaat om de Double Element ( omlabeling Bizar14) en een 4 tal 100 schots blokjes welke ik ook nog wat scherper heb weten weg te zetten.

Op verzoek heb ik onderstaande 2 items zojuist toegevoegd aan ons assortiment :p

Daarnaast hebben wij vanuit Broekhoff gehoord dat er een aantal items op tijd gaan binnenkomen, zodra ik deze op papier heb bevestigd zal ik die vrij zetten voor de verkoop,.
Het gaat om de Double Element ( omlabeling Bizar14) en een 4 tal 100 schots blokjes welke ik ook nog wat scherper heb weten weg te zetten.
Mooie toevoeging, pak ik nog even mee zodra die 14 shots van magnum/broekhoff ook te bestellen is. Heb je daar al een indicatie voor?

Ik heb zojuist een aantal items van Broekhoff vrij gezet, welke ik zojuist bevestigd heb gekregen:

Enig idee wanneer de filmpjes van de nieuwe producten van magnum online komen? Aangezien ze wel al op de website staan.

Onze actie loop Inprincipe tot het einde van de maand, maar de beschikbare plekken gaan best hard de laatste dagen. Zodra deze vol zitten zullen wij de huidige actie stopzetten en de site in gereedheid brengen voor de “gewone” verkoop.

Mocht je reeds een bestelling hebben geplaatst en je wilt een toevoeging doen maar de oorspronkelijke afhaaltijd is niet meer beschikbaar, kies dan een andere vrije afhaaltijd en vermeld dan in de opmerkingen je oorspronkelijke tijd dan pas ik deze achter de schermen aan en zal ik daarna een aangepaste bon mailen!

Back
Bovenaan