Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ik had iets in de winkelmand dat tussendoor uitverkocht was. Komt de Screaming Vulture nog terug?Als het goed is zijn wr een vijftal afhaalblokken beschikbaar. Zoals aangeven in de startpost zijn de dit de enige beschikbare afhaaltijden voor de freak orders ( muv bestellingen via de magnumsite wanneer de online gaat )
Nee helaas nietAh, ik had iets in de winkelmand dat tussendoor uitverkocht was. Komt de Screaming Vulture nog terug?![]()
Mooie toevoeging, pak ik nog even mee zodra die 14 shots van magnum/broekhoff ook te bestellen is. Heb je daar al een indicatie voor?Op verzoek heb ik onderstaande 2 items zojuist toegevoegd aan ons assortiment
Daarnaast hebben wij vanuit Broekhoff gehoord dat er een aantal items op tijd gaan binnenkomen, zodra ik deze op papier heb bevestigd zal ik die vrij zetten voor de verkoop,.
Het gaat om de Double Element ( omlabeling Bizar14) en een 4 tal 100 schots blokjes welke ik ook nog wat scherper heb weten weg te zetten.
Ga uit van uiterlijk morgen!Mooie toevoeging, pak ik nog even mee zodra die 14 shots van magnum/broekhoff ook te bestellen is. Heb je daar al een indicatie voor?
De prijzen van de magnum website zijn nog niet geupdate voor zover ik weet, actieprijs vanuit alMagnum is dit jaar €29,95 even uit mijn hoofdWaarom is de Caïro crackling op jullie eigen website 27,5e maar als ik m bij jullie koop via de magnum webshop 25e?
Nee ze zijn nog deuk bezig om laatste films etc te fixen voor wat ik gisteren begreepEnig idee wanneer de filmpjes van de nieuwe producten van magnum online komen? Aangezien ze wel al op de website staan.