Freak Actie 2024 - Vuurwerk Huizen

Ik weet in ieder geval wel dat de koffie bij jullie tyfusheet is en ik elk jaar m’n muil verbrand voordat ik naar de volgende winkel ga. Rest van de dag spraakgebrek met een aandenken aan huizen in m’n bakkes.
Hahaha ja dit precies heb ik ook altijd

Sinds dit jaar ben ik werkzaam bij Vuurwerk Huizen met de drie verkoopdagen :) Ik zal paraat staan in de showroom om iedereen te helpen de mooiste producten uit te kiezen! Ik heb er erg veel zin in en hoop een groot aantal van de leden te mogen treffen. Spreek me gerust aan voor een praatje!

De showroom wordt vanaf vandaag ook flink ingericht. Wil je de dummy's in levende lijve bekijken, kom dan deze week alvast langs.

Bekijk bijlage 1805639
Leuk man!! Zelf 11 jaar in een vuurwerkwinkel geholpen. Hard werken maar enorm genieten!, veel plezier!!

Als ik het goed heb bijgehouden, heb ik al twaalf jaar ervaring in vuurwerkwinkels als verkoper! Dus team Huizen krijgt er een ervaren kracht bij ;)
Flink buffelen in drie dagen, maar dat is juist wat het zo leuk maakt. Donders veel zin in!

Als het goed is krijg ik een roze trui aan :p
Bedankt voor jullie toffe reacties!
Leuk man, have fun!
En die trui... daar wen je vanzelf aan kan ik je vertellen!
Ik begrijp dat jij het stokje overgedragen hebt? Werk je nog wel in een vuurwerkwinkel met de verkoopdagen?

@DarkSoul: succes! Dit jaar zit Huizen er niet in voor mij. Wellicht volgend jaar weer.
Nou, ik heb het ook een keer mogen doen, twee jaar terug. Superleuk! En nee, ik werk niet in een winkel dit jaar.

Nu we het over het werken in een vuurwerk winkel hebben, ben ik toch nog altijd oprecht benieuwd geweest of je dan in vuurwerk uit betaald krijgt of gewoon netto salaris?

Het zal geen verrassing zijn, maar wederom goed geholpen in deze Gooische vuurwerkwinkel.
Het was bijzonder rustig toen ik met mijn dochter binnen kwam wandelen rond 18:30.
Op naar de freakactie van 2025!

Was de 1e stop vanochtend en dat ging weer vlekkeloos zoals altijd. En zo snel dat ik nog net 2 woorden met Darksoul kon wisselen (leuk je te ontmoeten!), mijn broer de koffie nog snel naar binnen kon werken en ik Patrick nog snel kon groeten, wat een service weer! Het was dan ook nog redelijk stil op de vroege morgen en een hele goede start van de trip. Dank Patrick, je pa, Darksoul en alle anderen voor de topservice en succes nog de komende dagen!

Vanmiddag voor de eerste bestelling langs geweest. Lekker bijgekletst en bakkie koffie erbij. Even in de bunkers gekeken, alles loopt op rolletjes. Bestelling stond netjes klaar en toch weer wat aan m’n vingers blijven plakken 😂. Tot maandag! Bedankt voor de service!

Gisteravond de bestelling opgehaald. De bestelling paste deze keer gewoon in de kofferbak, dat is wel eens anders geweest 😊 Alles weer top geregeld. Bedankt Patrick en team! Tot morgen of overmorgen als de Viva la Vita binnen is.

Vanmorgen iets na zeven uur mijn bestelling opgehaald, binnen een minuut stond deze op de toonbank. Na het controleren van de crossette cakes, samen met degene die mijn bestelling heeft gehaald uit de bunker, weer op pad richting de volgende winkel.
Patrick en team bedankt voor de service, freakactie hier op vuurwerkcrew, en hopelijk tot volgend jaar.

Last Minute boxen deals:

Nieuw in gekocht:
300 Schots Display Box voor €139.00
400 Schots Display box voor €149.00

Gekooide boxen actie:
Phoenix Wolff voor €149.00
Springwind Wolff voor €137.50
W-Triple Layer voor €125.00
Insane Crown Bomber voor €139.00
Dakota Sunset €189.00
Triple X €259.00

En nog meer acties in de winkel!
Zolang de voorraad strekt!

Nog een keer langs moeten om de Viva la Vita op te halen is niet zo goed voor m'n portemonnee maar wel goed voor m'n collectie. Lag er ineens een Full Assault, 2x Ti Fury en een (Roaring) Lion extra in de auto. Bedankt Patrick en team! Goede jaarwisseling, alvast de beste wensen en tot volgend jaar! 💥🥂

Bedankt weer voor dit jaar vuurwerk, en de snelle service! 1 product was niet op voorraad, mij laten verassen met een vervanger en dat was de Blistering Skies van WCKD (magnum). Hele goede vervanger, die komend jaar ook weer in de straat moet komen.

Back
Bovenaan