[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Incredible Fan van Cafferata stond toch eerst ook in jullie webshop? Is die uitverkocht ofzo? Kan 'm niet meer vinden.

Hebben jullie ook beelden van de Amazing & Desert Guru ? Alhoewel het nauwelijks wat kost wil ik wel graag zien wat ik koop :p

Trouwens weet niet door wie jullie je website laten bouwen maar heel vaak krijg ik een database foutmelding of duurt het laden heel lang, wilde net een bestelling plaatsen maar dat lukt niet.

We waren gisteren met de website bezig! Dus daar kan het aan gelegen hebben :wink:

Helaas hebben we zelf ook geen filmje van de Amazing & Dessert Guru

Dank je, my bad; ben niet helemaal scherp momenteel. Fijn dat er eindelijk beeldmateriaal van 't nieuwe Cafferata spul is, maar maakt de keuzes weer een tikje moeilijker...

Incredible Fan

Van €159,99 Voor €80,00

2997-Incredible-Fan-480x480.jpg

Pakket met 160 schots fancakes met een assortiment aan palmen, coconut effecten en gekleurde sterren in waaier geschoten om een geweldig breed spektakel te creëren! 2 kilo kruit!

Van €159,99 Voor €80,00

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/incredible-fan/

haha je weet de mensen wel warm te maken, zou het haast nog gaan doen ook.
Ik hou het in iedergeval in mijn achterhoofd voor volgend jaar:D

Sooowwww, Heb hier niks besteld, maar met zulke aanbiedingen sta ik vanaf 1 echt januari klaar om hier te bestellen.

Vooral de Purple Chrystal... 26 euro is echt een koopje!!!!! Als ze deze aanbieden volgend jaar haal ik er zeker een paar af, en nog een showtime karton en meer...

Vuurwerkland Outlet Groningen; ik hou jullie elke dag in de gaten!!! Meen dit echt serieus. Wordt flink sparen dit. Kan er nu al mee beginnen haha

Nog een week tot de freakactie eindigt!

6 december tijdens de openmiddag is er nog kans om van de scherpe prijzen gebruik te maken! Let op er moet wel contant betaald worden want de pin is nog niet aangesloten! :wink:

Dat gaan we zeker doen! :wink:

Vergeet 6 december niet beste mensen! vanaf 13:30 is de winkel open. De laatste kans om met korting te bestellen onder het genot van een drankje en advies van een aantal liefhebbers! :wink: En een kijkje in de bunker misschien....? :wink:

Hè daar gaat m'n kans weer... Vrijdagavond alweer wat staan.
Vind dit toch best wel jammer, had me erop verheugd om nu mijn kans wel te kunnen slaan.

Hopen dat als ik erbij kan toch nog wat leuks kan meepakken.

Morgen is het zover de laatste weekactie van dit jaar!!

De freakactie duurt tot zondag 20:00!

opendag.jpg

Daarna nog gebruik maken van de geweldige prijzen?! Dat kan! 6 december vanaf 13:30 hebben we een openmiddag, onder het genot van een drankje in een heerlijke vuurwerksfeer helpen we jullie graag op weg! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan