[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow!!! Immortal Gold voor 70 euro!! Ben blij dat ik de gok heb genomen. Top actie! Ik zeg, meer van dit soort 'spannende' acties!

Iedereen veel plezier met de Immortal Gold! :)

Vanavond zullen we wederom de super scherpe weekactie online gooien! :D Houdt de site in de gaten en wees er snel bij want op = echt op! :wink:

Ah, jammer weer gemist... En vanavond mis ik de weekactie ook alweer (Net zoals als vorige week). Hopen dat ik vanavond snel tussendoor nog wat tijd kan vinden om de actie te bekijken!

Iedereen die wel een de mystery box heeft, veel plezier ermee!

Zeer leuke acties! Denk dat ik ook de overstap ga maken naar deze winkel.

Toch wel een vraagje kan je met zo'n actie wel de minimum prijzen omzeilen? Zou mooi zijn want ik word er gek van, alles is wel goedkoop maar de echte gouwe ouwe dealtjes zijn bijna nergens te maken.

Laatst bewerkt:
Hallo vuurwerkland outlet,
zitten jullie alleen in groningen of hebben jullie ook nog ergens anders winkels?
namelijk zulke goedkope producten alleen groningen is een beetje te ver voor mij.

Zucht wat een acties weer hier, Mijn budget is er al doorheen dit jaar maar jullie zijn echt heel goed bezig!

Bestelling nummer 6(?) geplaatst. Wordt een duur jaar zo, ruuuimschoots over het budget heen, maar kan deze aanbiedingen allemaal niet laten liggen. Dit jaar voor het eerst richting de 1000 euro.

Voor de snelle beslisser! We hebben nog 1 Cyber beschikbaar voor €39,95!!

RVW-822-Cyber-100S-480x480.jpg

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/cyber-100s/

Jammer, te laat voor de Cyber... Maar goed, natuurlijk nog wel wat wel wat andere potjes van de actie besteld :)

Zoals eerder vermeld loopt de freakactie tot 30 november 20.00! Hierna zullen de prijzen worden omgezet naar de consumentenprijs.

opendag.jpg

Jullie hebben hierna nog 1 kans om gebruik te maken van de mooie prijzen. Zaterdagmiddag 6 december vanaf 13.30 zal de winkel geopend zijn. We zullen voor iedereen rustig de tijd nemen onder het genot van een drankje om samen een leuke collectie samen te stellen voor een scherpe prijs!

Tot 6 december aan de Lavendelweg in Groningen! :wink:

Tsjonge jonge had toch graag gewild dat er bij mij om de hoek zo n vuurwerkwinkel als deze zat waar ik gewoon ff heen kon wandelen om voor een mooie prijs een leuke collectie samen te stellen:p. Top hoor hier word je als freak helemaal blij van toch....

Tsjonge jonge had toch graag gewild dat er bij mij om de hoek zo n vuurwerkwinkel als deze zat waar ik gewoon ff heen kon wandelen om voor een mooie prijs een leuke collectie samen te stellen:p. Top hoor hier word je als freak helemaal blij van toch....

Met de auto is Groningen maar een klein stukje! :wink:

Je bent altijd welkom in de winkel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan